نایلون عریض از اولین پلاستیک هایی است که توسط صنایع مختلف و همچنین مصارف خانگی به منظور حفظ و نگهداری از اقلام مختلف تولید و روانه بازار شد. در گذر زمان تولید و فروش نایلون عریض گسترش یافت و این چنین تولیدکنندگان با استفاده از متریال مرغوب و همچنین دستگاه های مخصوص، توانستند کیفیت محصولات خود را بهبود ببخشند و امکان خرید نایلون عریض ضخیم را علاوه بر نازک فراهم اورند. شرکت دریا پلاستیک نیز به عنون یک تولیدکننده، اقدام به فروش نایلون عریض و دیگر مدل های رایج در بازار می نمایند.

مهمترین مصارف نایلون عریض

فروش نایلون عریض ساختمانی (یا نایلون‌های عریض) برای مصارف مختلفی صورت می ‌گیرد که شامل موارد زیر است:

  • کشاورزی: خرید نایلون عریض ساختمانی به‌ عنوان پوشش گلخانه ‌ها، سایبان ‌ها و محافظت از محصولات در برابر شرایط جوی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این پلاستیک ‌ها می ‌توانند به حفظ دما و رطوبت کمک کنند.
  • ساختمان‌سازی: در صنعت ساختمان، نایلون عریض برای پوشش‌دهی و حفاظت از مصالح ساختمانی در برابر آب و گرد و غبار استفاده می‌ شود. همچنین می ‌تواند به‌عنوان عایق حرارتی و رطوبتی عمل کند.
  • بسته‌بندی: نایلون ‌های عریض برای بسته‌بندی کالاهای بزرگ و سنگین، مانند مبلمان، لوازم خانگی و ماشین‌آلات صنعتی، استفاده می ‌شوند. این نایلون ‌ها به‌عنوان محافظ در برابر آسیب و خراش عمل می ‌کنند.
  • حمل و نقل: در حمل و نقل کالا، پلاستیک عریض برای پوشش‌دهی و محافظت از بارها در حین حمل و نقل استفاده می‌ شود تا از آسیب به کالاها جلوگیری کند.
  • محیط زیست: در برخی موارد، نایلون‌ های عریض می ‌توانند برای پروژه‌های محیط زیستی مانند کنترل فرسایش خاک یا حفاظت از مناطق خاص مورد استفاده قرار گیرند.

با توجه به کاربردهای متنوع نایلون عریض ساختمانی ، این محصول در صنایع مختلف دارای تقاضای بالایی است که می توانند با قیمت ارزان‌تر از طریق شرکت دریا پلاستیک تأمین کنند.

 

نایلون عریض از جمله پرفروش‌ترین پلاستیک های موجود در بازار محسوب می گردد که دارای کاربری فراوان است. اگر به دنبال خرید نایلون عریض هستید، می بایست میزان ضخامت و ابعاد رول نایلون عریض را مد نظر قرار دهید تا کاربری مفید برای شما داشته باشد. جهت خرید نایلون عریض می توانید با کارشناسان ما در دفتر فروش دریا پلاستیک مشورت نمائید. این مجموعه به عنوان یک تولید کننده، در ابعاد آماده و همچنین سفارشی امکان خرید نایلون عریض را فراهم نموده‌اند.

فروش نایلون عریض در ابعاد آماده و سفارشی

در برخی صنایع، نایلون عریض به ‌عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات دیگر مانند کیسه‌ ها، پوشش ‌ها و دیگر محصولات پلاستیکی استفاده می ‌شود. در نتیجه پیش از اقدام برای خرید نایلون عریض، می بایست نوع کاربری خود را مد نظر قرار دهید و سپس مبتنی بر آن، چنین پلاستیک هایی را در ابعاد و ضخامت مناسب خریداری نمائید. عمده کاربرد نایلون عریض، در زمینه بسته‌بندی و نگهداری کالاها در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت می باشد.

در نتیجه بر حسب نیازی که صنایع مختلف دارند، می توانند نسبت به انتخاب رول پلاستیک عریض اقدام کنند. از مواد پلیمری، پلی اتیلن در روند تولید انواع نایلون عریض استفاده می شود. در نتیجه میزان کیفیت نایلون بر اساس کیفیت متریال تشکیل دهنده آن تعیین می گردد. برخی از انواع نایلون عریض می توان به نایلون عریض نازک (تک لایه) و نایلون عریض ضخیم (چند لایه ) اشاره کرد. هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصربفرد خاص خود است.

بدین ترتیب متناسب با نیاز، صنایع مختلف با کیفیت بالا و قیمت ارزان می توانند از طریق شرکت دریا پلاستیک نسبت به خرید نایلون عریض اقدام کنند. نیاز به ذکر است که نوع نایلون بر روی حفظ و نگهداری اقلام در مدت زمان طولانی تأثیرگذار می باشد.

آدرس دفتر: تهران خیابان ۱۵خرداد خیابان پامنار پلاک ۱۵۷مجتمع نگین پامنار واحد ۲۸

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()