تولید و فروش نایلون استرچ بخشی از صنعت تولید پلاستیک های صنعتی را به خود اختصاص می دهد. چرا که نایلون استرچ دارای خصوصیاتی همچون انعطاف‌پذیری، چسبندگی و مقاومت بالا در برابر پارگی دارد، در بسیاری از صنایع مختلف شاهد خرید نایلون استرچ در ابعاد مختلف هستیم. جهت استفاده از نایلون استرچ، صنایع مختلف از تجهیزات مختلف استفاده می کنند که در ادامه پست با جزئیات بیشتر بدان خواهیم پرداخت. دریا پلاستیک یکی از تولید کنندگان باسابقه در عرصه پلاستیک، موفق به فروش نایلون استرچ رولی می باشند.

خرید نایلون استرچ با کیفیت

در این جا قصد داریم تا شما را با برخی از مصارف نایلون استرچ آشنا سازیم. نایلون استرچ به صورت مختلف تولید می ‌شود که هر یک از آن ‌ها برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. برخی از انواع نایلون استرچ عبارتند از:

  • نایلون استرچ دستگاهی: تولید این نوع نایلون استرچ، با هدف بسته‌بندی دستی کالاها و پالت ‌ها صورت می پذیرد.
  • نایلون استرچ ماشینی: این نوع نایلون استرچ به صورت رول‌ های بزرگ و ابعاد متفاوت تولید می ‌شود و برای استفاده در دستگاه‌های بسته‌بندی خودکار و ماشینی مناسب است.
  • نایلون استرچ پالت: خرید نایلون استرچ پالت بند به صنعت‌گران کمک می کند تا بتوانند فرآیند بسته‌بندی و حفاظت از کالاها و بارهای بزرگ و سنگین را تسریع ببخشند.
  • نایلون استرچ پرفوره: این نوع نایلون استرچ 5 کیلویی دارای سوراخ ‌های کوچک است که به تهویه هوا و انتقال رطوبت کمک می‌ کند، بنابراین برای بسته‌بندی محصولاتی که نیاز به تهویه دارند مناسب است.
  • نایلون استرچ با قابلیت بازیافت: این نوع نایلون استرچ از مواد بازیافتی تولید می ‌شود و به حفظ محیط زیست کمک می ‌کند.

هریک انواع نایلون استرچ مانند نایلون استرچ 5 کیلویی را می توان برای نیازهای خاص بسته‌بندی و حمل و نقل در صنایع مختلف استفاده کرد. لذا جهت سفارش نایلون استرچ 5 کیلویی می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

با بهره‌گیری از مواد پلیمری شیمیایی، تولید کنندگان نایلون های صنعتی توانسته‌اند موفق به تولید نایلون استرچ با قابلیت کشسانی بالا گردند. این نوع پلاستیک به دلیل داشتن دوام بالا در برابر پارگی، بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات و کالاها در ابعاد متفاوت به شمار می رود. لازم است که بدانید، خرید نایلون استرچ در ابعاد استاندارد و همچنین سفارشی امکان‌پذیر می باشد. شرکت دریا پلاستیک بر روی تولید انواع نایلون صنعتی تمرکز دارند و در لیست محصولات خود، موفق به تولید نایلون استرچ ساده، نایلون استرچ پالت بند و ... هستند. علاوه بر آنکه انواع نایلون حبابدار، شیرینگ و ... را تولید و عرضه می کنند.

نایلون استرچ چه مصارفی دارد؟

جهت خرید نایلون استرچ بایستی به کیفیت متریال به کار رفته در آن توجه کنید چون تولید کنندگان، نایلون استرچ رولی را با درجه کیفیت متفاوت تولید و روانه بازار می نمایند. با توجه به خاصیتی که نایلون استرچ دارد، از آن برای بسته بندی انواع کالا در ابعاد متفاوت استفاده می شود. در نتیجه بر حسب نیاز، صنایع مختلف با خرید نایلون استرچ دستی و یا دستگاهی، می توانند شرایط بهتری را برای بسته بندی، نگهداری و حمل کالاها فراهم آورند.

همانطور که می دانید، استفاده از نایلون مناسب، می تواند شرایط بهتری را برای نگهداری و فروش محصولات بوجود آورد. بنابراین با آسودگی خاطر می توان برای مدت زمان طولانی، کالاها را ایمن نگه داشت. انتخاب نوع پلاستیک بستگی به نوع محصولات دارد. در نتیجه صنایع مواد غذایی بایستی به منظور بسته بندی برخی از محصولات مواد غذایی، اقدام به خرید نایلون استرچ درجه یک نمایند لیکن در صنایع دیگر همانند تولید قطعات خودرو، نساجی، مواد آرایشی و بهداشتی و ... می توان از ویژگی های نایلون استرچ درجه دو استفاده کرد چون رعایت نکات بهداشتی در روند تولید برخی از نایلون های صنعتی ضرورت ندارد. در حالت کلی، جهت سفارش نایلون استرچ در ابعاد آماده و یا سفارشی می توانید با کارشناسان فروش دریا پلاستیک در ارتباط باشید.

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 77
نمایش همه
علاقه مندی ها ()