ورق هایمپک از دسته مواد پلی استایرن به شمار می رود که از ساختار مصنوعی تشکیل شده است. از ویژگی های شاخص ورق هایمپک می توان به کیفیت و مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی مختلف اشاره کرد. از دیگر مزیت های ورق هایمپک می توان به ضربه گیر بودن، چسبندگی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره کرد. در صنایع مختلف از مزایای ورق هایمپک برای تولید محصولات پلاستیکی مختلف استفاده می شود. جهت خرید ورق هایمپک  می توانید با گروه تولیدی هنرپلاست تماس گرفته و اطلاعات دقیق از مشخصات فنی و قیمت ورق هایمپک در بازار امروز بگیرید.

خرید ورق هایمپک با کیفیت

ورق های هایمپک از مواد اولیه پلی استایرین ساخته می‌ شوند. فرآیند تولید ورق های هایمپک شامل مراحل زیر است:

  • آماده‌ سازی مواد گرانول: ابتدا ذرات گرانول به اندازه مناسب حرارت داده می شوند و سپس به صورت خمیر پلاستیکی آماده می‌ شوند.
  • تراکم و فشرده‌سازی: خمیر پلاستیک تحت فشار بالا و در دمای مناسب فشرده می ‌شوند تا به صورت یک ورق پلاستیکی تبدیل شوند. قیمت ورق هایمپک را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • خشک کردن: ورق پلاستیک تا حداکثر حد خشک شده و آماده برای پرس کردن می ‌شوند.
  • پرس کردن: پانل ‌های پلاستیکی تحت فشار بالا و در دمای بالا به صورت ورق ‌های نهایی شکل داده می‌ شوند و ورق هایمپک تولید می گردد.
  • پوشش دادن: ورق‌های هایمپک ممکن است با روکش ‌های مختلفی مثل فرمالدهید، رزین، پارافین و غیره پوشش داده شوند تا مقاومت و کیفیت آنها افزایش یابد.
  • برش دادن و بسته ‌بندی: ورق‌ هایمپک بعد از تولید، برش داده و بسته ‌بندی شده و آماده برای استفاده می ‌شوند.

این فرآیند تولید انواع ورق هایمپک به صورت خلاصه توضیح داده شده است. خرید ورق هایمپک برای مصارف گوناگون صورت می گیرد که می توانید جهت سفارش این محصول با کیفیت و استعلام  قیمت ورق هایمپک ،  با گروه تولیدی هنرپلاست تماس بگیرید.

 

ورق هایمپک به وسیله مواد پلی استایرن ساخته می شود که می توان از آن در صنایع مختلف استفاده کرد. هم اکنون متناسب با نیاز می توانید خرید ورق هایمپک را در ابعاد متفاوت انجام دهید. از مزایای ورق هایمپک می توان به داشتن چسبندگی و انعطاف پذیری بالا، ضربه پذیری اشاره نمود. پلی استایرن به صورت جامد ساخته می شود و می توان از آن برای طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی، ظروف یکبار مصرف، انواع لوازم ورزشی و ... استفاده کرد. گروه تولیدی هنرپلاست به صورت حرفه ای در زمینه تولید و فروش ورق هایمپک فعالیت می کنند و می توانند مبتنی بر نیاز مشتریان این محصول را در ابعاد و ضخامت سفارشی تولید و به بازار عرضه کنند.

خرید ورق هایمپک ارزان

از ویژگی های شاخص ورق هایمپک می توان به دوام و مقاومت بالایی آن اشاره کرد. از مزایای ورق هایمپک می توان برای بسته بندی محصولات در صنایع مواد غذایی بهره برد. لازم به ذکر است که از ظروف هایمپک در صنایع مختلف برای مصارف بسته بندی اجناس و انواع مواد فاسد شدنی استفاده می شود و مانع از خراب شدن مواد غذایی می گردد. قیمت ورق هایمپک به عوامل متعددی وابسته است که می توان به قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده و همچنین نوع و ضخامت آن اشاره کرد.

ورق هایمپک بوسیله قالب های مخصوص مورد استفاده قرار گرفته می شوند و می توان از آنها برای تولید انواع ظروف یکبار مصرف، لوازم پلاستیکی صنعتی، خانگی و غیره بهره برد. جهت خرید ورق هایمپک می توانید بدون واسطه از طریق مراکز تولیدی همچون گروه تولیدی هنرپلاست با قیمت ارزان تر از بازار اقدام نمائید. از مواد پلی استایرن و ورق هایمپک برای ساخت انواع اسباب بازی، ابزار و لوازم هنری، لوازم بهداشتی، پوسترهای تبلیغاتی، قطعات خودروسازی و صنعتی استفاده می شود. در صورت نیاز به استعلام و دریافت لیست قیمت ورق هایمپک می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

هنرپلاست 

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 440
نمایش همه
علاقه مندی ها ()