قیمت ورق هایمپک بر اساس عوامل متعددی مشخص می گردد چون فاکتورهای مهم منجمله جنس متریال به کار رفته و همچنین ضخامت و ابعاد نیز بر روی آن تأثیرگذار است. ورق های هایمپک دارای کاربرد گسترده ای هستند و به همین دلیل از سوی صنعت گران مورد استفاده قرار گرفته می شود. از ویژگی های شاخص ورق هایمپک می توان به مقاومت بالای آن و همچنین خاصیت قالبگیری خوبی که دارد، اشاره نمود. با توجه به این نکات، متناسب با شیوه تولید و تنوع محصولات، قیمت ورق هایمپک در بازار ثبات ندارد. گروه تولیدی هنرپلاست سال های متوالی است که در حوزه تولید ورق های هایمپک فعالیت می کنند و می توانند نیاز صنایع مختلف را نسبت به خرید این محصول کاربردی مرتفع سازند.

قیمت ورق هایمپک درجه یک

لازم به ذکر است که قیمت ورق هایمپک بر اساس کیفیت مواد اولیه آن تعیین می گردد. در نتیجه با افزایش قیمت مواد اولیه ممکن است قیمت ورق هایمپک نیز به طبع آن افزایش پیدا کند. خرید ورق هایمپک در ابعاد و رنگبندی متنوع صورت می پذیرد و بدین ترتیب می توان محصولات متنوعی را تولید نمود. عمدتاً تولید ورق هایمپک با ضخامت متغیر 2 الی 8 میلی متر و حداکثر عرض 1800 میلی متر صورت می پذیرد.

از ویژگی های شاخص دیگر ورق هایمپک می توان به قابلیت چاپ پذیری و همچنین چسبندگی آن اشاره نمود. بنابراین متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، می توانند با اطمینان خاطر از طریق گروه تولیدی هنرپلاست با قیمت ارزان ورق هایمپک مورد نیاز خود را تهیه کنید. صرف نظر از قیمت ورق هایمپک بایستی توجه و دقت کافی به میزان کیفیت آن داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر و ماندگاری آنها خواهد داشت. هم اکنون جهت تأمین ورق هایمپک مرغوب می توانید با کادر فروش ما در ارتباط باشید.

 

 هنرپلاست  

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 267
نمایش همه
علاقه مندی ها ()