ورق هایمپک یک نوع ورق پلاستیکی با ویژگی‌های خاص است که برای مصارف مختلف استفاده می ‌شود. این ورق ‌ها به دلیل ویژگی ‌های مانند سبکی، مقاومت در برابر خوردگی، قابلیت شکل‌ دهی و زیبایی مناسب برای بسیاری از صنایع و کاربردها هستند. از این نوع ورق های پلاستیکی در موقعیت های گوناگون جهت ساخت محصولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. فروش ورق هایمپک با عنوان ورق پلی استایرن مقاوم در رنگبندی متفاوت انجام می گیرد که می توانید از طریق گروه تولیدی هنرپلاست با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید.

خرید انواع ورق هایمپک درجه یک

در ادامه پست به برخی از انواع مدل ورق هایمپک می پردازیم تا بیشتر با ویژگی ظاهری و کاربرد آن در صنایع مختلف آشنا شوید. که عبارتند از:

  • ورق های پلاستیک: انواع ورق هایمپک از مواد پلاستیکی تشکیل شده ‌اند و برای ساخت تابلوها، سقف ها، نمای ساختمان، قطعات خودرو و تجهیزات الکتریکی استفاده می‌ شوند.
  • ورق های پلاستیک کامپوزیت: این نوع از ورق هایمپک دارای لایه‌ های مختلفی از پلاستیک و مواد کامپوزیت هستند که باعث افزایش مقاومت و زیبایی ظاهری آنها می ‌شود. این ورق‌ها برای نمای ساختمان، تابلوهای تبلیغاتی و پوسترها استفاده می‌ شوند.
  • ورق های پلاستیک رنگی: خرید ورق هایمپک در این مدل برای مصارف خاص است چون با پوشش رنگی خاص بر روی آنها کاربرد گسترده ای در نمای ساختمان، تابلوهای تبلیغاتی و دکوراسیون داخلی دارد.
  • ورق های پلاستیک خام: این نوع ورق ‌ها بدون پوشش یا پوشش کم رنگ بر روی آنها عرضه می ‌شود و برای استفاده در صنایع مختلف مانند صنعت خودروسازی، صنعت هواپیما سازی، صنعت الکترونیک و ... مناسب است.

با توجه به نوع و کاربرد مورد نظر، مشتریان می ‌توانند نسبت به خرید ورق هایمپک از طریق گروه تولیدی هنرپلاست اقدام کنند. امکان دریافت لیست قیمت ورق هایمپک پیش از خرید برای عموم مشتریان فراهم است.

 

ورق هایمپک یکی دیگر از انواع متریال مورد نیاز برای ساخت تجهیزات صنعتی به شمار می رود. هم اکنون متناسب با نیاز می توانید بهترین ورق هایمپک را در ابعاد و رنگبندی متفاوت خریداری نمائید. لازم به ذکر است که استقبال از فروش ورق هایمپک به دلیل مشخصات فنی خاص آن است که عایق گرما و همچنین صوت می باشد. علاوه بر آنکه دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا است و به سهولت می توان به صورت دستی و با استفاده از دستگاه های لیزر در ابعاد و طرح های متنوع و سفارشی برش داد. گروه تولیدی هنرپلاست با سال ها فعالیت در حوزه تولید و طراحی ورق های هایمپک، همواره پاسخگوی سفارشات کلیه مشتریان گرامی هستند.

کاربردهای مهم ورق هایمپک

در این بخش از مقاله به صورت کلی شما را با برخی از مصارف عمده و دلایل خرید ورق هایمپک آشنا می سازیم. از جمله موارد کاربرد ورق هایمپک عبارتند از:

صنایع پزشکی: برای تولید تجهیزات پزشکی، دستگاه‌ های پزشکی، بسته‌بندی محصولات پزشکی و غیره از ورق هایمپک استفاده می ‌شود.

صنایع آشپزخانه: در تولید و نصب اجزای آشپزخانه مانند سینک، کابینت‌ها، صفحات کورین و غیره از ورق هایمپک استفاده می‌شود.

بسته‌بندی: خرید ورق هایمپک برای بسته بندی مواد غذایی، محصولات الکترونیکی، فرش ها، لوازم خانگی و غیره استفاده می‌شوند.

به طور کلی، ورق هایمپک به عنوان یک ماده چند منظوره در صنایع مختلف استفاده می‌ شوند و نقش بسیار مهمی در تولید و ساخت محصولات مختلف دارند. ورق هایمپک رنگی، از جمله ورق های دارای پوشش رنگی هستند که به آنها زیبایی و مقاومت بیشتر در برابر عوامل جوی می‌ بخشد. جهت اطلاع از قیمت ورق هایمپک می توانید با کادر فروش ما در ارتباط باشید. پس از بررسی فهرست محصولاتی که توسط گروه تولیدی هنرپلاست به بازار عرضه می شوند، سپس به سهولت می توانید با کیفیت ترین نوع ورق هایمپک را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

 هنرپلاست  

آدرس : تهران-شهریار-جنب پمپ بنزین بابا سلمان-خ گلزار شهدا-پ 28

ایمیل: info@honarplast.com 

تلفن : 02165735549   فکس : 02165735549  

مدیر فروش هایمپک : 09121311536

مدیر فروش پت : 09123863835

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 189
نمایش همه
علاقه مندی ها ()