نایلون استرچ یا فیلم استرچ یکی از نایلون‌ هایی است که در بسته بندی کالا ها از آن استفاده می ‌شوند فیلم استرچ به صورت رولی به فروش می ‌رسد و شما می ‌توانید این نایلون را در عرض های دلخواه تهیه کنید. اگر به دنبال بسته ‌بندی ارزان و مقرون به صرفه برای کالا های خود هستید فیلم استرچ قطعاً بهترین گزینه است. این نایلون در عرض های مختلف به فروش می‌ رسد و با توجه به ابعاد کالاها می‌ توانید عرض مناسبی از نایلون استرچ را تهیه نمایید. همچنین ضخامت نایلون استرچ مختلف است و با توجه به کالا های مورد نظر می‌توانید نایلون استرچ را در ضخامت ‌های مورد نظر تهیه نمایید. هر چه ضخامت نایلون استرچ بالاتر باشد مقاومت آن افزایش پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب می ‌توان برای کالا های سنگین از استرچ با ضخامت بالاتر استفاده کرد.

کاربرد فیلم استرچ

 نایلون استرچ صنعتی چسبندگی زیادی دارد و برای بسته ‌بندی ‌ها می ‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. فیلم استرچ در دو نوع دستی یا ماشینی پالت می ‌باشد و می ‌توان برای بسته ‌بندی کالا ها از روش دستی و ماشینی استفاده کرد. شرکت دریا پلاستیک از تولید کنندگان انواع نایلون ‌ها از جمله نایلون استرچ است که این نایلون ‌ها را با کیفیت بالا به تولید می‌ رساند.

خرید نایلون استرچ به صورت اینترنتی

اگر قصد خرید نایلون استرچ صنعتی به صورت اینترنتی دارید، قطعاً شرکت دریا پلاستیک یکی از بهترین گزینه‌ ها می ‌باشد زیرا این مجموعه یکی از عرضه کنندگان مستقیم نایلون ‌ها می‌ باشد. فروش نایلون استرچ از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی انجام می ‌گیرد و مشتریان گرامی با مراجعه به سایت دریا پلاستیک و تماس با همکاران ما می ‌توانند این نایلون‌ها را تهیه کنند.

نایلون استرچ صنعتی از نایلون‌ های پرطرفدار است که برای انواع لوازم بسته ‌بندی انواع لوازم مورد استفاده قرار می ‌گیرد. نایلون ‌های استرچ نایلون ‌های پلیمری هستند و به اصطلاح به آن ها پلاستیک می ‌گویند. برای بسته بندی کالا ها می‌ توان با پوششی از نایلون استرچ بسته ‌بندی بسیار خوبی را ایجاد کرد. نایلون ‌های استرچ در ضخامت و ابعاد متنوع به تولید می ‌رسند و تولید کنندگان با توجه به مصارفی که دارند می ‌توانند این نایلون‌ ها را تهیه کنند.

مرکز دریا پلاستیک یکی از مراکز عرضه کننده انواع نایلون استرچ است. فروش فیلم استرچ توسط این مجموعه با قیمت بسیار عالی انجام می ‌گیرد و محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند.

ویژگی نایلون‌ های استرچ

نایلون استرچ دارای چسبندگی بسیار بالایی می باشند و بسته‌ بندی‌ های ایجاد شده توسط این نایلون به صورت وکیوم خواهد بود. استفاده از نایلون استرچ هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی انجام پذیر است. استرچ کیفیت و مقاومت بالایی در مقابل پارگی دارد همینطور این نایلون ‌ها در مقابل آلودگی، رطوبت و گرد و غبار از کالا ها حفاظت می‌ کنند. نایلون استرچ نایلونی شفاف است و می ‌توان برای بسته بندی انواع کالا ها از آن استفاده کرد زیرا بهداشتی می‌ باشد. بدین ترتیب برای بسته ‌بندی کال اهای بهداشتی و مواد غذایی نیز می ‌توان از نایلون استرچ استفاده کرد. نایلون استرچ به صورت رولی به فروش می ‌رسند زیرا به دلیل چسبندگی بالا امکان فروش فله آن وجود ندارد.

خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان

 اگر به دنبال خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان هستید به شما دریا پلاستیک را معرفی می ‌کنیم. مجموعه دریا پلاستیک یکی از تولید کنندگان انواع نایلون‌های بسته‌ بندی از جمله فیلم استرچ می ‌باشد. محصولات دریا پلاستیک بسیار با کیفیت هستند و با بهترین قیمت عرضه می‌شوند. برای خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان به سایت دریا پلاستیک مراجعه کنید و با تماس با کارشناسان فروش ما حجم دلخواه از نایلون‌ها را تهیه کنید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()