هم اکنون فروش نایلون شیرینگ در لیست پلاستیک های صنعتی مشهود می باشد. کارخانجات متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، می توانند مناسب ترین نوع پلاستیک را تهیه نمایند. هم اکنون صنایع مختلف، جهت بسته بندی محصولات خود در ابعاد متفاوت می توانند از مزایای نایلون شیرینگ استفاده نمایند. جهت تولید نایلون شیرینگ از مشتقات و ترکیبات پلی اتیلن نوع LDPEL استفاده می شود، که دارای مقاومت بالایی نسبت به شرایط محیطی می باشد. جهت خرید نایلون شیرینگ با کیفیت عالی می توانید با کادر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

خرید نایلون شیرینگ درجه یک

از ویژگی های شاخص نایلون شیرینگ می توان به حساسیت آن در برابر دما اشاره نمود. تولید و فروش نایلون شیرینگ پلی اتیلن با ضخامت متفاوت صورت می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولات که قصد بسته بندی آنها را دارید، می توانید مناسب ترین نوع نایلون شیرینگ را خریداری نمائید. پلاستیک شیرینگ دارای قابلیت شکل پذیری بسیاری می باشد. این چنین صنایع مختلف می توانند به منظور حفظ و نگهداری از کالاها در برابر ضربات شدید، آلودگی و چربی از مزایای نایلون شیرینگ استفاده نمایند.

قیمت نایلون شیرینگ پلی اتیلن بر اساس میزان کیفیت و ضخامت آن تعیین می گردد. از دیگر شاخص های بارز پلاستیک شیرینگ می توان به قابلیت چاپ پذیری آن اشاره نمود. این چنین جهت بسته بندی محصولات در صنایع مواد غذایی، تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره می توان از ویژگی های مهم نایلون شیرینگ استفاده نمود. قیمت نایلون شیرینگ بر پایۀ میزان ضخامت و نوع متریال مشخص می گردد و می توانید متناسب با نیازی که دارید، این نوع پلاستیک را تهیه نمائید. در صورت نیاز به تأمین نایلون شیرینگ درجه یک با قیمت ارزان می توانید با دفتر فروش مجموعۀ دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()