پلاستیک به عنوان یکی از وسایل مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می گردد. با تحول صنعت پلاستیک سازی، چند صد سال است که شاهد تولید و فروش نایلون حبابدار در سایز و مدل های متفاوت هستیم. خرید کیسه نایلون حبابدار بخش مهمی از فعالیت های مرتبط به امور بسته بندی محصولات در کارخانجات را به خود اختصاص می دهد. پلاستیک حبابدار، از جمله نایلون هایی است که دارای خاصیت ضربه گیری می باشد و جهت جا به جایی ایمن وسایل مورد استفاده قرار گرفته می شود. هنگام خرید کیسه حبابدار بایستی به سایز کیسه و همچنین ابعاد حباب نایلون توجه داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی حفظ و نگهداری کالاها خواهد داشت. شرکت باران پلاست دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید نایلون های صنعتی می باشند که توانسته اند در لیست محصولات خود، امکان خرید کیسه حبابدار را فراهم آورند.

خرید کیسه حبابدار در سایزهای متفاوت قابل انجام می باشد و می توان متناسب با سایز کالاها، مناسب ترین نایلون را خریداری نمائید. همواره شاهد استقبال از فروش نایلون حبابدار هستیم چون دارای یک لایۀ حبابدار است که می تواند از ورود ضربات شدید به کالا جلوگیری کند. این چنین به میزان قابل توجهی می تواند از وقوع خسارت های حین حمل و نقل و جا به جایی کالاها در کارخانجات و فروش نایلون حبابدار جلوگیری کرد. معمولاً برای اقلام در سایزهای بزرگ، بایستی اقدام به  خرید کیسه نایلون حبابدار با سایز درشت نمائید چون تأثیر مستقیم بر روی حفظ قابلیت ضربه گیری آن خواهد داشت. در حال حاضر افرادی که خواستار خرید کیسه حبابدار هستند، می توانند با قیمت ارزان تر از بازار، از طریق تولید کنندگان و بدون واسطه، محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و سفارش حضوری و یا تلفنی برای خرید کیسه حبابدار می توانید با شرکت باران پلاست ارتباط برقرار نمائید.

خرید کیسه حبابدار به عنوان یکی از روش های مؤثر برای کاهش خسارات وارده به کالاها حین حمل و نقل محسوب می گردد. نایلون حبابدار از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از کارخانجات و شرکت هایی که در حوزۀ بسته بندی محصولات فعالیت دارند، اقدام به خرید کیسه حبابدار می نمایند. متناسب با نوع کالاها بایستی در انتخاب و خرید نوع کیسه توجه و دقت کافی نشان داد چون نقش بسزایی بر روی حفظ و نگهداری اقلام در محیط انبار و همچنین جا به جایی ایمن کالاها حین حمل و نقل خواهد داشت. شرکت باران پلاست چندین سال است که به عنوان تولید کننده و فروشنده پلاستیک های صنعتی، توانسته اند امکان خرید کیسه حبابدار را در ابعاد متفاوت و متریال درجه یک فراهم آورند.  

از جمله فاکتورهای مهمی که بایستی در زمان خرید کیسه حبابدار مد نظر قرار دهید، سایز لایۀ حبابدار می باشد چون نقش اساسی بر روی حفظ قابلیت ضربه گیری نایلون خواهد داشت. به عنوان مثال نایلون حبابدار که دارای سایز حباب متوسط و یا ریز می باشد، برای بسته بندی کالاهایی در ابعاد بزرگ مناسب نمی باشد و این نوع پلاستیک دیگر خاصیت ضربه گیری نخواهد داشت. این در حالی است که می توانید از طریق تولید کنندگان فعال و پویا در صنعت پلاستیک سازی، اقدام به خرید کیسه حبابدار در سایز مناسب و استاندارد نمائید.

قیمت کیسه حبابدار بر اساس کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و همچنین سایز آن تعیین می گردد. در نتیجه مبتنی بر محصولاتی که قصد تولید و بسته بندی آنها را دارید، می توانید بهترین خرید کیسه حبابدار را در سایز استاندارد داشته باشید. هم اکنون جهت خرید کیسه حبابدار دو لایه می توانید با کادر فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید و هماهنگی های لازم را برای تحویل سفارش خود انجام دهید.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()