نایلون حبابدار به عنوان یک پلاستیک ضربه گیر در امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر به دنبال تأمین پلاستیک مناسب برای مصارف صنعتی هستید،  خرید نایلون حبابدار می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. همانطور که می دانید یکی از اقلامی که در تولید محصولات، از نظر حفظ سلامتی برای تولید کنندگان حائز اهمیت می باشد، کالاهای شکستنی و قطعات الکترونیکی با حساسیت بالا می باشد. با توجه به اینکه پس از تولید، نیاز به ذخیره سازی و در نهایت نقل و انتقال آنها برای فروش است، خرید نایلون حبابدار می تواند مانع از بروز صدمات جدی به محصولات گردد. 

خرید نایلون حبابدار برای بسته بندی ایمن کالا

در همین راستا، اکثر صنایع کوچک و بزرگ به دنبال خرید نایلون حبابدار هستند تا بدین وسیله بتوانند محصولات تولیدی خود را به صورت ایمن در داخل کارخانه و یا سطح شهر جهت تحویل به مشتریان جا به جا کنند. به طور کلی با انتخاب نایلون مناسب، به میزان قابل توجهی می توان از بروز صدمات جدی به کالاها جلوگیری کرد. هنگام خرید نایلون حبابدار با مد نظر قرار دادن سایز حباب و همچنین ابعاد رول نایلون و ضخامت آن ، قادر به انتخاب پلاستیک مناسب برای حفظ محصولات خواهید بود. با توجه به گستردگی تنوع محصولات در بازار، شما بدون دغدغه می توانید با خرید نایلون حبابدار، کالاها را حین جا به جایی و حمل و نقل آنها، از شکستگی در امان نگه دارید. در حال حاضر جهت خرید نایلون حبابدار دولایه ارزان می توانید با کارشناسان ما در شرکت باران پلاست تماس گرفته و مشورت نمائید. شرکت باران پلاست دارای سابقه و تجربۀ درخشانی در حوزۀ تولید پلاستیک های صنعتی می باشند و با استفاده از دستگاه های مخصوص توانسته اند موفق به تولید و  فروش عمده نایلون حبابدار  گردند.

نایلون حبابدار یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک موجود در بازار به شمار می رود که مصارف اصلی آن را می توانید در امور بسته بندی ملاحظه نمائید. با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مخصوص اقدام به تولید پلاستیک حبابدار می نمایند. خرید نایلون حبابدار از سوی بسیاری از کارخانجات، شرکت ها و کارگاه ها انجام می پذیرد. به طور کلی، هدف از خرید نایلون حبابدار، بسته بندی محصولات به صورت ایمن می باشد که بتوانند از ورود ضربات شدید به کالاها جلوگیری نمایند. در پروسۀ تولید نایلون حبابدار، ابتدا بایستی مواد اولیه مذاب پلی اتیلنی از یک دستگاه غلطک مخصوص عبور داده شود. توسط شیارهای دایره ای شکل شاهد، مواد مذاب به صورت لاستیک های حبابدار بر روی یک لایۀ نازک نایلون قرار می گرفت. این چنین تولید نایلون حبابدار توسط شرکت باران پلاست صورت گرفت.

خرید نایلون حبابدار سفارشی

خرید نایلون حبابدار به صورت دو لایه و چند لایه صورت می پذیرد و این چنین صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، بهترین پلاستیک را تهیه نموده و جهت بسته بندی کالاهای شکستنی از آن استفاده نمایند. اگر به دنبال خرید نایلون حبابدار جهت بسته بندی محصولات مختلف هستید، بایستی توجه و دقت لازم نسبت به سایز و ابعاد محصولات داشته باشید. هم اکنون از سوی تولید کنندگان نایلون های حبابدار، این نوع پلاستیک با ضخامت های متفاوت منجمله 10 میلی متر، 20 میلی متر تولید می شوند. لازم به ذکر است که با مراجعه به تولیدی پلاستیک صنعتی، قادر به خرید نایلون حبابدار در ابعاد سفارشی خواهید بود.

این چنین بدون دغدغه، متناسب با سایز محصولات و میزان حساسیتی که کالا با برخورد ضربه می تواند دچار آسیب دیدگی شود، اقدام به خرید نایلون حبابدار دو بعدی و یا سه بعدی نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت نایلون حبابدار می توانید با کارشناسان فروش ما در شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()