خوشبختانه چندین دهه است که شاهد گسترش تنوع نایلون در امور بسته بندی هستیم. چرا که متناسب با نوع پلاستیک، می توان روند بسته بندی و حمل و نقل محصولات را تسریع بخشید. هم اکنون بسیاری از صنایع خواستار خرید استرچ پالت بند هستند چون با استفاده از چنین پلاستیکی، می توان حجم قابل توجهی از محصولات را در مدت زمان کوتاهی بسته بندی نمود. به طور کلی پیدا کردن نایلون های مقاوم در امور بسته بندی کالا، یک ضرورت محسوب می گردد. نایلون استرچ با عنوان فیلم استرچ با خواصی که دارد، در برخی از صنایع بیشتر مورد استفاده قرار گرفته می شود. در این صورت، جهت خرید استرچ پالت بند با قیمت ارزان تر از بازار می توانید با شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

خرید استرچ پالت بند با قدرت چسبندگی بالا

از خواص آشکار فیلم استرچ می توان به دوام، قدرت چسبندگی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود. برخی از صنایع، محصولات خود را بر روی پالت های چوبی و پلاستیکی قرار می دهند و در محیط انبار و یا به مراکز فروش ارسال می کنند. بنابراین جهت ایمن سازی و مستحکم نمودن محصولات در کنار یکدیگر، خرید استرچ پالت بند می تواند بهترین گزینه محسوب گردد. جهت استفاده از نایلون استرچ، می توان از دستگاه های مخصوص به صورت دستی و یا مکانیزه بهره گرفت.

تولید نایلون استرچ پالت بند در ابعاد و ضخامت متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب صاحبان مشاغل متناسب با محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارند، می توانند نسبت به خرید استرچ پالت بند با دوام ضخیم و یا نازک اقدام نمایند. جهت دریافت لیست قیمت نایلون حبابدار و خرید استرچ پالت بند با کیفیت و درجه یک می توانید با مجموعه باران پلاست تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و عرضۀ نایلون های صنعتی می باشند.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()