در این مقاله شما را با مزایای نایلون استرچ آشنا می سازیم و اشاره ای مختصر به موارد کاربرد این نوع پلاستیک داریم. پلاستیک با توجه به کاربرد گسترده ای که دارد، از سوی صنعت گران مورد استفاده قرار گرفته می شود و تولید کنندگان توانسته اند این محصول را با ویژگی های متفاوت تولید و روانۀ بازار نمایند. از مهمترین ویژگی های نایلون استرچ می توان به دوام بالای آن اشاره نمود. از مواد پلی اتیلن برای تولید  نایلون استرچ استفاده می نماید و از ساختار مولوکولی یکپارچه برخوردار است. با توجه به گسترش کاربرد نایلون در صنعت، تولید کنندگان در حوزۀ پلاستیک های صنعتی توانسته اند موفق تولید و عرضۀ پلاستیک استرچ گردند. هم اکنون از طریق دریا پلاستیک، با کیفیت مرغوب می توانید اقدام به خرید نایلون استرچ ارزان نمائید.

خرید نایلون استرچ جهت بسته بندی محصولات

عمدۀ کاربرد نایلون، جهت بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف می باشد. در نتیجه صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ متناسب با حجم تولیدات، سرمایه، نیروی انسانی و نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آن را دارند، می توانند از مزایای نایلون استرچ بهره مند گردند. معمولاً از فیلم استرچ برای بسته بندی کالاهای مختلف منجمله مبلمان، تولیدات صنای نساجی، تجهیزات چوبی، لوازم خانگی، مواد غذایی، تجهیزات صنعتی و غیره استفاده می نمایند.

جهت بسته بندی اقلام مختلف، نوع پلاستیک بر روی حفظ و نگهداری آنها تأثیرگذار می باشد. به عنوان مثال نایلون استرچ بیشتر جنبۀ پوشانندگی و حفاظت کالا در برابر ضربات معمولی دارد. به عبارتی جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. لیکن در برخی از مواقع کاربری مفید برای بسته بندی اقلام شکستنی نخواهد داشت. در این صورت به کارگیری نایلون حبابدار، صرفۀ اقتصادی خواهد داشت. جهت خرید عمده نایلون استرچ 5 کیلویی می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 185
نمایش همه
علاقه مندی ها ()