عمدۀ کاربرد نایلون، این است که جهت عایق بندی و پوشش دهی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. لیکن تولید کنندگان با بهره گیری از فناوری پیشرفته توانسته اند تنوع محصولات پلاستیکی را افزایش داده و این چنین امکان خرید  نایلون عریض ، نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، فیلم استرچ و ... را فراهم آورند. البته هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند و بدین ترتیب بایستی متناسب با مصارفی که دارید، بهترین نوع پلاستیک را تهیه نمائید. در این مقاله تلاش داریم تا شما را با ویژگی های نایلون عریض و عمدۀ مصرف آن آشنا سازیم. شرکت دریا پلاستیک دارای سابقۀ بلند مدت در زمینۀ تولید و فروش پلاستیک های صنعتی می باشند.

قیمت نایلون عریض در بازار

در حال حاضر در سطح بازار می توانید در ابعاد، ضخامت و رنگبندی متفاوت اقدام به خرید نایلون عریض نمائید. البته نایلون عریض شفاف بیشترین فروش را در سطح بازار دارد. از مزایای نایلون عریض که دارای ویژگی های خاصی همچون قابلیت چسبندگی، شکل پذیری و انعطاف پذیری بالا نمی باشد، می توان برای امور روتین همچون پوشاندن محصولات، مصالح ساختمانی و سایر اقلام استفاده نمود.

صنایع کشاورزی، ساختمان سازی، نساجی ، تولید محصولات سلولزی و ... جهت پوشاندن کالاها در برابر گرد و غبار و نفوذ رطوبت اقدام به خرید نایلون عریض می نمایند. با توجه به پهنای زیادی که این نوع پلاستیک دارد، با عنوان نایلون عریض شناخته می شود. بدین ترتیب صرفۀ اقتصادی برای صاحبان کسب و کار خواهد داشت، ضمن آنکه کاربرد گسترده ای دارد و نسبت به دیگر انواع پلاستیک صنعتی دارای قیمت ارزان تری می باشد. البته میزان ضخامت پلاستیک بر روی قیمت محصول تأثیرگذار می باشد.

در نتیجه جهت سفارش و استعلام قیمت نایلون دوخته شده می توانید با دفتر فروش شرکت دریا پلاستیک تماس بگیرید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 208
نمایش همه
علاقه مندی ها ()