نایلون از جمله مواد اولیه ای است که جهت امور بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. تولید کنندگان پلاستیک های صنعتی توانسته اند با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته موفق به تولید انواع نایلون منجمله  نایلون حبابدار ، نایلون استرچ، نایلون شیرینگ و ... گردند. در نتیجه صاحبان مشاغل، با مد نظر قرار دادن نوع محصولات، تلاش می کنند پلاستیک مناسبی را برای امور بسته بندی اقلام استفاده نمایند. استقبال از فروش نایلون حبابدار، به دلیل داشتن حباب های هوا می باشد که لایۀ میانی آن را تشکیل می دهد. دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در صنعت پلاستیک سازی، توانسته اند محصولات با کیفیتی همچون پلاستیک حبابدار گردند.

خرید نایلون حبابدار دو لایه برای بسته بندی

بر اساس مطالب مذکور، مهمترین مشخصه نایلون های حبابدار عبارتند از : یک لایه از حباب های هوا با ضخامت متفاوت می باشد. بدین ترتیب متناسب با محصولات مختلف، به سهولت می توانید اقدام به خرید نایلون حبابدار دو لایه و یا سه بعدی نمائید. با انتخاب پلاستیک مناسب می توانید از ورود ضربات شدید به محصولات جلوگیری نمائید. بنابراین متناسب با ابعاد کالاها بایستی در انتخاب سایز حباب های نایلون حبابدار توجه و دقت کافی داشته باشید.

تولید کنندگان بر اساس نیاز بازار توانسته اند موفق به تولید نایلون حباب دار در سایزهای متفاوت ریز، متوسط و درشت گردند. بدین ترتیب بایستی در انتخاب نوع پلاستیک حبابدار توجه و دقت کافی داشته باشید، تا کاربری مفید داشته باشد. از نایلون حبابدار برای حفاظت از محصولات شکستنی و با حساسیت بالا استفاده می شود. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، متناسب با کالاهای مختلف، کاربردی ترین نوع پلاستیک را می توانید تهیه نمائید.

هم اکنون از طریق دریا پلاستیک، با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توانید اقدام به خرید نایلون حبابدار حباب ریز و درشت بادوام نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 196
نمایش همه
علاقه مندی ها ()