شیرینگ از نظر لغوی دارای معنی جمع شدن و کوچک شدن است. از این رو تولید کنندگان نایلون هایی با خاصیت وکیوم شدن، توانستند موفق به تولید نایلون شیرینگ گردند. این نوع پلاستیک صنعتی، متناسب با مطالبی که بیان نمودیم، دارای قابلیت جمع شوندگی است و می توان جهت امور بسته بندی محصولات، به صورت تکی و یا چندتایی از آن استفاده نمود. جهت بسته بندی و عایق بندی محصولات مختلف می توان از مزایای نایلون شیرینگ استفاده نمود. این نوع پلاستیک با استفاده از مواد پی وی سی، پلی افیلن و پلی اتیلن ساخته می شوند. بدین ترتیب بر حسب نیازی که تولید کنندگان در صنایع مختلف دارند، می توانند نسبت به خرید  نایلون شیرینگ  اقدام نمایند.

نایلون شیرینگ و مهمترین ویژگی های آن

نایلون شیرینگ از جمله محصولات پرفروش دریا پلاستیک به شمار می رود. این مجموعۀ معتبر به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ پلاستیک های صنعتی، محصولات با کیفیتی را عرضه می کنند. مراحل تولید نایلون شیرینگ همانند سایر پلاستیک های صنعتی است و تفاوت عمدۀ آن، بهره گیری از مواد پلیمری متفاوت می باشد. جهت تولید نایلون شیرینگ، کلیۀ مواد اولیه به همراه ناخالصی ها متناسب با فرمولاسیون استاندارد درون مخزن مخصوص ریخته می شود. با چرخش ماردون، کلیۀ متریال با یکدیگر میکس شده و به شکل خمیر تبدیل می شوند. در این بخش از فرآیند تولید پلاستیک شیرینگ، کلیۀ اتفاقاتی همچون تغذیه، ذوب، اندازه گیری و مخلوط کردن صورت می پذیرد.

سپس مواد مذابی که از یک طرف سیلندر خارج می شوند، سرد می گردد و منجر به جامد شدن مواد پلاستیکی به صورت یک لایۀ نازک می گردد. در مرحلۀ بعدی، نوبت به رول کردن نایلون شیرینگ می باشد. در همین راستا شاهد فروش نایلون شیرینگ حرارتی به صورت رولی می باشیم که می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()