اگر در صدد برای امور بسته بندی محصولات تولیدی کارخانجات و شرکت ها می باشید، نوع پلاستیک بر روی حفظ کیفیت آنها تأثیرگذار می باشد. در نتیجه جهت بسته بندی کالاها بایستی در انتخاب نوع پلاستیک توجه و دقت کافی داشت. در صورت تمایل به خرید نایلون حبابدار ، می بایست جنس و میزان ضخامت آن را در نظر بگیرید. به عبارتی متناسب با جنس محصولات و میزان حساسیتی که برای حفظ سلامتی آنها، می بایست در نظر گرفته شود، می توانید بهترین نایلون حبابدار را خریداری نمائید. چرا که نایلون حبابدار بر اساس میزان ضخامت و سبک طراحی و تولید آن، مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در حوزۀ پلاستیک، توانسته اند موفق به فروش رول نایلون حبابدار شوند.

خرید عمده نایلون حبابدار دو لایه

در حال حاضر نایلون حباب دار در ابعاد و ضخامت متفاوت تولید می شوند. در نتیجه متناسب با کالاهایی در ابعاد کوچک و بزرگ می توان از مزایای این نوع پلاستیک بهره گرفت. نایلون حبابدار با استفاده از دستگاه های مخصوص، به صورت رولی تولید می شوند. نحوۀ تولید پلاستیک حباب دار به نحوی است که لایۀ نازک از خمیر مواد مذاب گرانول بر روی یک استوانه با سوراخ قرار گرفته می شود. سپس یک لایۀ نازک از مواد مذاب مجدداً بر روی آن قرار گرفته می شود. بدین ترتیب یک لایه از حباب های هوا تشکیل می شود که دارای قابلیت ضربه گیری است. 

در همین راستا، جهت بسته بندی کلیۀ محصولات با حساسیت بالا می توانید از مزایای نایلون حبابدار دو لایه بهره مند گردید. بیش از گذشته، صاحبان کسب و کار تلاش می کنند از مزایای این نوع پلاستیک برای افزایش طول عمر محصولات خود و ایمن نگه داشتن آنها استفاده می نمایند.

جهت خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه می توانید با کادر  فروش نایلون حبابدار باران پلاست تماس بگیرید.

  باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()