همانطور که می دانید در عصر حاضر، شیوۀ بسته بندی محصولات در صنایع مختلف از سوی عموم افراد مورد توجه قرار گرفته می شود. کیسه وکیوم جزء یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی است که در امور بسته بندی اقلام خوراکی و همچنین پوشاک مورد استفاده قرار گرفته می شود. در ادامۀ پست بیشتر شما را با انواع کیسه وکیوم آشنا می سازیم، بدین وسیله راحت تر می توانید در مواقع لزوم از مزایای این نوع پلاستیک بهره مند گردید. فروشگاه تخفیف سیتی به عنوان یکی از مراکز بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات خانگی، توانسته اند امکان خرید کیسه وکیوم را در سایزهای متفاوت فراهم آورند.

ویژگی های کیسه وکیوم  

بسیاری از مواقع برای شما پیش آمده که قصد مسافرت چند روزه داشته باشید. برای چنین سفرهایی نیاز به استفاده از چند دست لباس و وسایل شخصی دارد. با توجه به حداقل فضایی که در اختیار دارید، بایستی در بسته بندی چنین اقلامی توجه و دقت کافی داشت. تولید کیسه وکیوم در ابعاد و ضخامت متفاوت انجام می پذیرد. بدین ترتیب راحت تر می توانید البسه و یا رختخواب مورد نیاز خود را با استفاده از کیسه وکیوم، با حداقل فضای جاگیری بسته بندی نمائید.

چند سال اخیر، فروش کیسه وکیوم، به دلیل گستردگی کاربردی که دارد، از محبوبیت زیادی برخوردار است. با توجه به مطالب مذکور، استقبال از خرید کیسه وکیوم، این است که گزینۀ مناسبی برای نگهداری پوشاک و وسایل حجیم منجمله حوله و رختخواب می توان از این نوع پلاستیک استفاده نمود. لازم به ذکر است که از ویژگی های بارز کیسه وکیوم می توان به عدم نفوذ گرد و غبار به داخل بسته بندی اشاره نمود. خرید کیسه وکیوم می تواند گزینۀ مناسبی برای نگهداری اسناد و مدارک کاغذی و همچنین قطعات الکترونیکی محسوب گردد. در صورت تمایل به خرید این نوع پلاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی تخفیف سیتی مراجعه نمائید.

فروشگاه تخفیف سیتی 

021-44296401

021-44296402

info@takhfifcity.com

فلکه اول صادقیه به سمت ستارخان رو به روی کوچه 8 جنوبی پلاک 1086 طبقه 1 واحد 1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 216
نمایش همه
علاقه مندی ها ()