در این مقاله، کارشناسان فنی دریا پلاستیک تلاش نموده اند تا شما را با ویژگی، نحوۀ تولید نایلون عریض آشنا سازیم. این نوع پلاستیک نیز با استفاده از مواد پلیمری ساخته می شود و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و نفوذ رطوبت می باشد. در همین راستا در صنایع مختلفی به منظور بسته بندی و پوشاندن کالاهای مختلف می توانند از مزایای نایلون عریض استفاده نمایند. به طور کلی گفته می شود، پلاستیک عریض به دلیل پوشش دهی بالا بیشتر مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفته می شود. خرید نایلون عریض به دلیل داشتن پهنای زیاد، سطح بیشتری را پوشش می دهد و می تواند صرفه جویی در هزینه ها را برای آن مجموعۀ معتبر به دنبال داشته باشد.

خرید نایلون عریض با کیفیت

شرکت دریا پلاستیک از تولید کنندگان مطرح در حوزۀ پلاستیک های صنعتی به شمار می روند که توانسته اند به اقتضای نیاز مشتریان، نایلون عریض، نایلون شیرینگ، نایلون استرچ و ... را در ابعاد و ضخامت متفاوت به بازار عرضه نمایند. از مشخصه های بارز نایلون عریض می توان به شاخص های سایز و میزان ضخامت اشاره نمود. به عبارتی تنها پلاستیکی که می توان در پهنای زیاد و با قیمت ارزان خریداری نمود، پلاستیک عریض است. معمولاً تولید نایلون عریض در در ابعاد بالای 2 متر صورت می پذیرد و عمدتاً توسط برخی از تولید کنندگان، امکان تولید این نوع پلاستیک تا عرض 24 متر نیز فراهم می باشد.

البته در برخی از مواقع، عرض نایلون های عریض و نایلون شیرینگ مبتنی بر نیاز مشتریان در نظر گرفته شده و تولید می شود. ضمن آنکه امکان تولید نایلون عریض به صورت تک لایه، دو لایه و بیشتر نیز فراهم می باشد، به طبع آن، قیمت نایلون عریض نیز افزایش پیدا می کند. در صورت نیاز به  خرید نایلون شیرینگ  نایلون عریض با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید با دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()