صنعت پلاستیک سازی صنعتی همواره در حال رشد و توسعه است چون شاهد به کارگیری مواد اولیۀ پلیمری و همچنین دستگاه های پیشرفته در این صنعت هستیم. در نتیجۀ این اتفاق، تولید   نایلون شیرینگ ، نایلون استرچ، نایلون حبابدار و ... را شاهد هستیم. مجموعۀ دریا پلاستیک به عنوان یکی از پیشروها در عرصۀ تولید و فروش نایلون، توانسته اند امکان خرید پلاستیک های با کیفیت و مرغوب را در ابعاد آماده و یا سفارشی فراهم آورند. پلاستیک به طور اتفاقی در سال 1935 کشف شد و توانست تحولی بزرگ در صنعت بسته بندی و نگهداری محصولات مختلف بوجود آورد. اگر به دنبال خرید نایلون استرچ و نایلون شیرینگ هستید، بایستی اطلاعات جامع در خصوص ویژگی های ظاهری و ساختاری آن داشته باشید. لذا در ادامۀ مقاله، کارشناسان تلاش دارند تا شما را بیشتر با ویژگی های این نوع پلاستیک آشنا سازند.

خرید نایلون بسته بندی شیرینگ

از متریال پلی اتیلن و سایر ترکیبات مواد شیمیایی برای تولید نایلون شیرینگ بهره گرفته می شود. مواد پلیمر از واحدهای تکرار شونده تشکیل می شوند و دارای آرایش شکل گیری متنوعی هستند. از ویژگی های ظاهری نایلون شیرینگ می توان به تغییرات دمایی آن اشاره نمود. به عبارتی تحت دمای 160 الی 220 درجه سانتی گراد تغییر شکل داده و قطعاً مقاومت زیادی در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل بسته بندی محصولات دارد. شفافیت و درخشندگی بالا و همچنین مقاوم بودن در برابر سایش و ضربات شدید از دیگر ویژگی های نایلون شیرینگ به شمار می روند.

از دیگر ویژگی های شاخص پلاستیک شیرینگ می توان به قابلیت رنگ پذیری آن اشاره نمود. از این رو در فرایند بسته بندی محصولات و فروش آنها، استفاده از نایلون شیرینگ می تواند کاربردی تر باشد. به عبارتی امکان چاپ مشخصات فنی محصولات، درج لوگو و نام شرکت و محصول مهیاست. در صورت نیاز به خرید نایلون استرچ و نایلون شیرینگ با قیمت ارزان می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()