مجموعۀ دریا پلاستیک یکی از اولین تولید کنندگان در حوزۀ پلاستیک صنعتی فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. این مجموعۀ معتبر توانست با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته موفق به تولید نایلون استرچ، نایلون حبابدار، نایلون های عریض و ... گردند. بدین ترتیب کارخانجات متناسب با نیازی که دارند، می توانند از تولیدات این مجموعۀ معتبر بهره مند گردند. فاکتور مهم و اساسی که در حوزۀ تولید نایلون وجود دارد، استفاده از مواد اولیۀ مرغوب است چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر آنها خواهد داشت. هم اکنون جهت خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان و کیفیت عالی می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

خرید نایلون استرچ با تضمین کیفیت

نایلون استرچ دارای مشخصۀ ظاهری منحصر به فردی است و به همین دلیل صاحبان صنعت می توانند متناسب با موقعیت جهت بسته بندی برخی از محصولات، از مزایای نایلون استرچ بهره مند گردند. فیلم استرچ دارای خاصیت کشسانی بالا می باشد و این مسئله شرایط مناسبی را برای بسته بندی شکیل محصولات و کالاها فراهم نموده است. از دیگر مشخصه های مهم و بارز پلاستیک استرچ می توان به شفاف بودن و تنوع ضخامت این نوع پلاستیک اشاره نمود. البته امکان خرید نایلون عریض و نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت سفارش برای صاحبان کسب و کار فراهم می باشد.

نایلون های استرچ نیز از مواد اولیۀ مرغوب پلی اتیلن ساخته می شود و تولید این نوع پلاستیک به صورت رولی است که امکان استفاده از فیلم استرچ در امور بسته بندی برای کاربران بسیار راحت باشد. فیلم استرچ دارای خاصیت چسبندگی است و به همین دلیل امکان بسته بندی فله ای و یا چند تایی و پک چندین کالا را با یکدیگر می دهد. بدین ترتیب پلاستیک استرچ می تواند در برخی از مواقع، بهترین گزینه برای بسته بندی و نگهداری اقلام و تولیدات کارخانجات محسوب گردد.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 315
نمایش همه
علاقه مندی ها ()