نایلون یکی از پرکاربردترین اقلامی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود چون دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد. تولید نایلون حبابدار نیز به نوبۀ خود در این صنعت تحولی بزرگ به وجود آورده است. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولاتی که صنایع مختلف تولید می کنند و در صدد برای بسته بندی، نگهداری و فروش آنها هستند، می توانند اقدام به خرید نایلون حبابدار نمایند چون محافظ خوبی برای کالاهای حساس و شکستنی محسوب می گردد. دریا پلاستیک به عنوان تولید کنندۀ پلاستیک های صنعتی توانسته اند با کیفیت مرغوب محصولات خود را تولید و روانۀ بازار نمایند. بنابراین مبتنی بر نیاز صاحبان مشاغل، موفق به تولید پلاستیک حبابدار دو لایه و نایلون استرچ گردند.

خرید نایلون حبابدار آنتی استاتیک

در این صورت، توانسته اند به صاحبان کسب و کار در تأمین پلاستیک با دوام و مرغوب یاری رسانند. بدون آنکه نگرانی نسبت به خسارت های مرتبط به حمل و نقل داشته باشند. به طور کلی نایلون حباب دار در نقش عایق عمل می کند و عاملی مؤثر برای جلوگیری از ورود ضربات شدید به اقلام شکستنی و حساس می باشد. در حال حاضر توسط تولید کنندگان پلاستیک های صنعتی، شاهد تولید نایلون حبابدار در سایز و ضخامت های متفاوت هستیم. بدین ترتیب بر اساس نوع اقلام و سایزی که دارند، می توانید به صورت اصولی از مناسب ترین نوع پلاستیک حباب دار استفاده نمائید.

به عبارتی متناسب با کالاهای بزرگ، توصیه بر این داریم که نایلون حبابدار سه بعدی و یا نایلون حبابدار دو لایه با حباب های درشت کاربردی تر خواهد بود و بهتر می تواند از ورود ضربات شدید به محصولات جلوگیری کند. بدین ترتیب متناسب با کالاهای مختلف می توانید از مزایای پلاستیک حباب دار آنتی استاتیک در سایزهای مختلف به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. در صورت لزوم به خرید نایلون استرچ  ، نایلون استرچ پالت بند و نایلون حبابدار می توانید با مرکز فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 223
نمایش همه
علاقه مندی ها ()