جهت تأمین نایلون شیرینگ با دوام می توانید با کادر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید. پلاستیک از جمله لوازم اساسی است که جهت مصارف بسته بندی محصولات مورد استفاده قرار گرفته می شود. با انتخاب نایلون مناسب، می توان به بهترین شکل ممکن کالاها را بسته بندی نمود. بدین ترتیب جهت حفظ و نگهداری اقلام به صورت ایمن، می توان از مزایای نایلون شیرینگ استفاده نمود. لازم به ذکر است که نایلون شیرینگ دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد که می تواند عامل مؤثر در افزایش فروش محصولات گردد.

خرید نایلون شیرینگ حرارتی

مزیت خرید نایلون شیرینگ، قابلیت انعطاف پذیری بالای این محصول می باشد. صنعت بسته بندی نسبت به گذشته بهبود یافته است و به همین دلیل کارخانجات متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، تلاش دارند با استفاده از پلاستیک مناسب، بتوانند کالاها را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نموده و در عین حال بدون آسیب دیدگی به دست مشتریان و مصرف کنندگان برسانند. از دیگر ویژگی های نایلون شیرینگ می توان به قابلیت چاپ پذیری آن اشاره نمود و به همین دلیل تمام مشخصات فنی محصولات را می توان بر روی این نوع پلاستیک چاپ نمود. در حال حاضر بسیاری از صنایع بسته بندی از مزایای نایلون شیرینگ پک استفاده می نمایند.

قیمت نایلون شیرینگ پی وی سی به فاکتورهای متعددی همچون نوع متریال تشکیل دهندۀ آن، میزان ضخامت و ترکیب رنگبندی آن تعیین می گردد. این نوع پلاستیک با عنوان روکش شیرینگ پک نیز شناخته می شود. بدین ترتیب اگر در پی تأمین پلاستیک مناسب برای مصارف بسته بندی محصولات در حجم انبوه هستید، می توانید از طریق دریا پلاستیک خریداری نمائید. این محصول را می توانید با قیمت ارزان تر از بازار به واسطۀ مراکز تولید پلاستیک، اقدام به خرید عمده نایلون شیرینگ نمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()