دریا پلاستیک در صنعت تولید پلاستیک توانسته اند با به کارگیری مواد اولیۀ مرغوب و همچنین دستگاه های پیشرفته در حوزۀ تولید نایلون، در لیست محصولات خود موفق به تولید و فروش  نایلون عریض  شوند. چندین دهه است که شاهد رونق در صنعت تولید نایلون هستیم چون از مواد اولیۀ مرغوب استفاده می نمایند و توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند. خرید نایلون عریض در دسته بندی رایج ترین محصولات پلاستیکی صورت می پذیرد که کاربرد متعددی در تمامی صنایع دارد.

خرید نایلون عریض ضخیم

نایلون عریض به صورت تک لایه و چند لایه تولید می شود و بدین ترتیب کارخانجات متناسب با مصارفی که دارند، می توانند اقدام به خرید نایلون عریض نمایند. جهت تأمین انواع پلاستیک صنعتی، می توانید به مراکز تولید و فروش نایلون مراجعه نمائید. از طریق چنین مجموعه هایی می توانید اقدام به خرید رول نایلون عریض نمائید. این نوع پلاستیک را می توان در ابعاد و ضخامت مختلف خریداری نمود چون امکان خرید در ابعاد آماده و یا سفارشی فراهم می باشد. بیشترین مصارف نایلون عریض را می توانید در امور راه اندازی محیط های گلخانه ای، کشاورزی و ساختمان سازی ملاحظه نمائید. تهیۀ نایلون عریض به دلیل پوشانندگی وسیع این نوع پلاستیک است که در صنایع مختلف قابل ملاحظه می باشد. این محصول بر پایۀ پلی اتیلن ساخته می شود و به همین دلیل از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است.

جهت استفاده از نایلون عریض نیاز به استفاده از ابزارآلات خاصی نیست و به همین دلیل این نوع پلاستیک دارای کاربرد گسترده ای می باشد. در حال حاضر فروش نایلون عریض شفاف بیشتر در بازار ملاحظه می شود چون بسیار کاربردی است. البته امکان خرید نایلون عریض یووی دار در ابعاد و رنگبندی متفاوت فراهم می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که صاحبان صنایع در تأمین محصولات پلاستیکی دارند، می توانند از طریق دریا پلاستیک محصول مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()