نایلون از کاربردی ترین وسایلی است که لازمۀ صنعت بسته بندی امروز می باشد. در همین راستا دریا پلاستیک تلاش نموده با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته و کادر متخصص و فنی بتواند شرایط مناسبی را برای تولید نایلون استرچ در ابعاد متفاوت فراهم آورند. این مجموعه با استفاده از مواد اولیۀ پلیمری با کیفیت اقدام به تولید رول نایلون استرچ می نمایند. فروش نایلون استرچ با ضخامت و ابعاد متفاوت صورت می پذیرد که مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف می توانند متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارند، اقدام به خرید نایلون استرچ در ابعاد مناسب نمایند.

خرید نایلون استرچ با چسبندگی بالا

از ویژگی های بارز فیلم استرچ می توان به خاصیت کشسانی، شفافیت و چسبندگی بالای آن اشاره نمود. کاربری این نوع پلاستیک بسیار ساده می باشد و برای مصرف کنندگان صرفۀ اقتصادی دارد. تفاوت عمدۀ نایلون استرچ با سایر محصولات پلاستیکی در خصوص لایه های به کار رفته در روند تولید آن می باشد. معمولاً امکان خرید نایلون استرچ یک لایه و چند لایه برای عموم مشتریان فراهم می باشد و همواره با افزایش تعداد این لایه ها، دوام و کیفیت پلاستیک افزایش پیدا می کند. البته متناسب با درخواست مشتریان، امکان تولید پلاستیک استرچ با خاصیت UV و به صورت رنگی فراهم می باشد. ضمن آنکه امکان تولید نایلون استرچ با ضخامت و متراژ سفارشی نیز فراهم می باشد.

اگر در پی خرید نایلون استرچ غذایی و... برای امور بسته بندی محصولات در کارخانجات و شرکت های کوچک و بزرگ می باشید، می توانید متناسب با نیازی که دارید، با ضخامت و ابعاد متفاوت این نوع پلاستیک را تهیه نمائید. امروزه با استفاده از دستگاه های دستی و یا مکانیزه می توانید از نایلون استرچ استفاده نمائید. استفاده از نایلون استرچ باعث سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی محصولات می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید و ثبت سفارش نمائید.

 شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 279
نمایش همه
علاقه مندی ها ()