یکی از بزرگ ترین مراکز تولید نایلون های صنعتی در تهران، مجموعۀ دریا پلاستیک است که توانسته اند با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید پلاستیک صنعتی، موفق به تولید نایلون حباب دار در سایزهای مختلف گردند. بدین ترتیب کارخانجات می توانند جهت مصارف بسته بندی محصولات شکستنی و حساس اقدام به خرید  نایلون حبابدار  مانند نایلون حبابدار حباب ریز نمایند. همانطور که از نام این نوع پلاستیک مشخص است، دارای ویژگی منحصر به فرد است که در سایر محصولات نایلونی نمی توان مشاهده نمود. در واقع نایلون های حبابدار متشکل از یک لایه با بالشتک های هوا است که خاصی ضربه گیر بودن برای آن را فراهم می آورد.

خرید نایلون حبابدار دو لایه برای بسته بندی محصولات

به همین دلیل افرادی که قصد اسباب کشی منزل و یا جا به جایی وسایل و اسباب و اثاثیۀ خاصی را دارند، از مزایای نایلون حبابدار استفاده می نمایند چون می تواند عامل مؤثر در کاهش ضربات شدید به کالاها می گردد. قطعاً استفاده از نایلون حباب دار می تواند به میزان قابل توجهی از هزینه های حین اسباب کشی و جابه جایی محصولات در کارخانجات و شرکت ها بکاهد. از گذشته تا کنون اکثر تولید کنندگان در صنایع مختلف منجمله لوازم و محصولات روشنایی، تجهیزات دکوراسیون داخلی، تولید مبلمان و سرویس چوب، تجهیزات و دستگاه های صنعتی و پزشکی جهت بسته بندی محصولات می توانند از تنوع مدل های نایلون حبابدار استفاده نمایند.

با این تفاسیر، قیمت نایلون حبابدار بر پایۀ عواملی منجمله نوع ابعاد، تعداد لایه های تشکیل دهنده و نوع مواد تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. بنابراین متناسب با محصولات مختلفمی توان از ویژگی های نایلون حبابدار معمولی و متوسط استفاده نمود. با کاربرد نایلون مناسب، می توان از کالاهای مختلف در برابر صدمات جدی جلوگیری نمود. متناسب با حجم مصرفی که دارید، می توانید از طریق دریا پلاستیک، به صورت عمده اقدام به خرید نایلون حبابدار حباب ریز و نایلون حباب درشت نمائید.

 شرکت دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 323
نمایش همه
علاقه مندی ها ()