نایلون استرچ متناسب با مصارف گوناگون با ضخامت، رنگبندی و ابعاد متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. هم اکنون در این پست تلاش داریم تا شما را با مهمترین ویژگی های فیلم استرچ آشنا سازیم تا در صورت لزوم بتوانید از مزایای آن بهره مند گردید. استقبال گستردۀ تولید کنندگان از خرید نایلون استرچ  ، به دلیل ویژگی های ظاهری و کاربرد آن می باشد که قابلیت کشسانی دارد.

بنابراین به سهولت می توان از این نوع پلاستیک برای بسته بندی وسایل مختلف استفاده نمود. فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب نوع پلاستیک تأثیرگذار می باشند که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. دریا پلاستیک با آگاهی نسبت به تمام موضوعات، در لیست پلاستیک های صنعتی، اقدام به تولید نایلون استرچ نموده اند.

سفارش نایلون استرچ با ضخامت متفاوت

هم اکنون امکان خرید نایلون استرچ در رنگبندی و ضخامت متفاوت وجود دارد که می توانید متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید. نایلون استرچ پالت بند شرایط مناسبی را برای افزایش سرعت بسته بندی محصولات فراهم می آورد. ضمن آنکه کالاها را با کیفیت بهتری می توان بسته بندی و از آنها نگهداری نمود.

از ویژگی های مهم نایلون استرچ می توان به ضد الکتریسیته ساکن بوده و قابلیت عدم جذب گرد و غبار بر روی نایلون اشاره نمود. ضمن آنکه دوام بالایی در برابر حرارت و اشعۀ ماورای بنفش خورشید دارد. اگر در پی خرید نایلون استرچ و نایلون شیرینگ هستید، بیش از گذشته می توانید این نوع پلاستیک را با کیفیت بهتر و قیمت مناسب خریداری نمائید. امروزه با استفاده از دستگاه های مدرن می توان پلاستیک استرچ را با ضخامت پایین و لایه های بیشتر که دارای خاصیت چسبندگی بیشتر باشد، تولید و به بازار عرضه نمود. جهت  خرید نایلون شیرینگ و نایلون استرچ سفارشی در ابعاد، ضخامت و رنگبندی متفاوت می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 255
نمایش همه
علاقه مندی ها ()