نایلون حباب دار از جمله پلاستیک هایی است که می توان از مزایای آن برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده نمود. پلاستیک به دلیل خاصیت ضد آب بودن، قابلیت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به محصولات دارد. در نتیجه متناسب با نوع محصولات، می توانید پلاستیک مناسبی را تهیه نمائید. از ویژگی های ظاهری پلاستیک حبابدار می توان به حالت پفکی آن اشاره نمود که دارای یک لایه از حباب های هوا می باشد. خیلی از افراد خرید نایلون حبابدار و نایلون استرچ را برای بسته بندی و نگهداری کالاها در برابر ورود صدمات شدید انجام می دهند.

خرید نایلون حبابدار رولی

دریا پلاستیک سال های متوالی است که به صورت حرفه ای در حوزۀ تولید و فروش پلاستیک های صنعتی فعالیت می کنند. نایلون حبابدار در مدل های مختلف تولید می شود که می توان متناسب با نوع کالا، مناسب ترین طرح این نوع پلاستیک را تهیه نمود. از مزایای نایلون حبابدار برای حفاظت از کالاها در برابر ضربه و آسیب دیدگی بهره گرفته می شود. هنگام خرید نایلون حبابدار فاکتورهای مهمی منجمله ابعاد رول پلاستیک، سایز حباب و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن حائز اهمیت می باشد.

هم اکنون متناسب با نوع مصارفی که دارید، می توانید اقدام به خرید نایلون حبابدار به صورت رولی و یا کیسه ای نمائید. استفاده از این نوع پلاستیک برای بسته بندی، می تواند از کالاها در برابر ضربه، خط و خش و حتی حرارت جلوگیری نماید. به عبارتی برخی از مواقع، خرید پلاستیک حبابدار را به عنوان عایق حرارتی و صدا انجام می دهند. بدین ترتیب متناسب با کالاهای مختلف می توانید اقدام به خرید نایلون حباب دار دو لایه ای نمائید.

قیمت نایلون حبابدار بر اساس میزان ضخامت و سایز حباب پلاستیک تعیین می گردد. بدین ترتیب جهت دریافت لیست قیمت خرید نایلون استرچ و نایلون حباب دار می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()