نایلون عریض از رایج ترین و اولین پلاستیک های موجود در بازار به شمار می رود که از مزایای آن برای بسته بندی و ایمن نگه داشتن وسایل مختلف استفاده می نمایند. در صنعت پلاستیک، تولید کنندگان با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، تلاش می کنند پلاستیک با دوام تولید و به بازار عرضه نمایند. فروش نایلون عریض بیش از انواع پلاستیک صنعتی همچون نایلون شیرینگ، نایلون استرچ و نایلون حبابدار مورد توجه قرار گرفته می شود. در واقع این نوع پلاستیک از دوام بالایی برخوردار است و متناسب با نیازی که دارید، می توانید در صنایع مختلف از آن استفاده نمود. شرکت دریا پلاستیک در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ رول نایلون عریض می باشند.

خرید نایلون عریض چند لایه و ضخیم

به منظور پوشاندن و محصور کردن یک محوطه می توان از مزایای پلاستیک عریض استفاده نمود. این در حالی است که جهت پوشاندن و جلوگیری از بارش باران و برف و نفوذ گرد و غبار بر روی محصولات و یا برخی از مصالح ساختمانی می توان اقدام به خرید نایلون عریض نمود. این نوع پلاستیک از جمله نایلون های ساده ای است که دارای کاربری متفاوت می باشد. بدین ترتیب در صنایع مختلف، اگر افراد نیاز به تهیۀ نایلون ساده و ارزان قیمت داشته باشند، خرید نایلون عریض تک لایه و یا چند لایه ای را انتخاب می نمایند.

قیمت خرید نایلون شیرینگ و نایلون عریض بر پایۀ عوامل متعددی همچون جنس و ابعاد تعیین می گردد. البته شاخص های دیگری بر روی تغییر قیمت پلاستیک عریض تأثیر می گذارد که می توان به میزان ضخامت آن اشاره نمود. هم اکنون متناسب با نیازی که دارید، می توانید اقدام به خرید نایلون با کیفیت نمائید. جهت راه اندازی محیط گلخانه می توانید از مزایای نایلون عریض با ضخامت بالا استفاده نمائید چون باعث حفظ نورگیر بودن محیط می شود. شرکت دریا پلاستیک چند سال متوالی است که توانسته اند در صنعت تولید پلاستیک، محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نمایند.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()