نایلون شیرینگ یکی دیگر از پلاستیک های رایج و پرکاربرد در صنعت به شمار می رود. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که شرایط مناسبی را برای بسته بندی محصولات در ابعاد متفاوت فراهم می آورد. به عبارتی متناسب با نوع محصولات، می توانید از مزایای رول پلاستیک شیرینگ استفاده نمائید. بدون شک بسته بندی بطری های نوشیدنی آب، آب میوه و یا سایر محصولات غذایی کنسروی را مشاهده نموده اید. جهت بسته بندی این دسته از محصولات مواد غذایی اقدام به خرید نایلون شیرینگ می نمایند. دریا پلاستیک به دلیل سابقۀ درخشانی که در حوزۀ تولید پلاستیک صنعتی دارند، توانسته اند در لیست محصولات خود،  نایلون شیرینگ را در ابعاد متفاوت عرضه نمایند.

مهمترین مشخصات فنی نایلون شیرینگ

مهمترین ویژگی نایلون های شیرینگ، این است که تحت تأثیر حرارت و دمای بالا، تغییر شکل می دهد. بدین ترتیب امکان بسته بندی وکیوم مانند محصولات را فراهم می آورد. از مزایای این نوع پلاستیک می توان به مقاومت بالای آن در برابر پارگی و قابلیت شکل پذیری اشاره نمود. طبیعتاً با افزایش تعداد لایه های تشکیل دهندۀ نایلون شیرینگ، می توان مقاومت آن را در برابر شرایط محیطی چندین برابر نمود.

بدون دغدغه می توان با استفاده از دستگاه های مخصوص شیرینگ، نایلون شیرینگ را برای بسته بندی پک و چندتایی محصولات در صنایع مختلف استفاده نمود. این نوع پلاستیک همچون هر نایلون دیگری مانع از ورود رطوبت و آب به داخل محصول بسته بندی می شود. ضمن آنکه مقاومت بالایی در برابر مواد روغنی و گریس دارد.

متریال اصلی نایلون شیرینگ را مواد پلی اتیلن با چگالی پایین تشکیل می دهد. امکان تولید و فروش نایلون عریض و نایلون شیرینگ در رنگبندی متفاوت، علاوه بر شفاف فراهم می باشد. جهت خرید نایلون شیرینگ تک لایه و چند لایه می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس گرفته و به صورت عمده و با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 293
نمایش همه
علاقه مندی ها ()