همانطور که می دانید  خرید نایلون حبابدار برای خیلی از صنایع لازم و ضروری است چون از مقاومت بالایی برخوردار است. به عبارتی نوع پلاستیک بر روی کیفیت بسته بندی محصولات و همچنین فروش تأثیر مستقیم دارد. از این رو اکثر شرکت ها و کارخانجات جهت تأمین پلاستیک مورد نیاز خود، اقدام به خرید نایلون حبابدار نمایند. همچون گذشته شاهد به کارگیری نایلون حباب دار در امور بسته بندی محصولات مختلف می باشیم. با مشاهدۀ این وضعیت، شرکت باران پلاست تلاش نموده با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، شرایط مناسبی را برای خرید پلاستیک های صنعتی منجمله نایلون حبابدار بوجود آورند. در همین راستا امکان خرید نایلون حبابدار را با قیمت ارزان در مدل های مختلف فراهم آورند.

خرید نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات

نایلون حبابدار از جمله پلاستیک هایی است که دارای کیفیت بالایی بوده و به دلیل ضخامت بالایی که نسبت به دیگر انواع پلاستیک صنعتی دارد، اکثر کارخانجات جهت بسته بندی محصولات شکستنی و حساس اقدام به خرید نایلون حبابدار به صورت رولی و یا کیسه ای می نمایند. بدین ترتیب از مزایای خاصیت ضربه گیر بودن پلاستیک حبابدار برای جلوگیری از آسیب دیدگی  محصولات استفاده می شود.

هم اکنون صرفه نظر از  قیمت نایلون حبابدار ، این نوع پلاستیک در مصارف بسته بندی محصولات از کاربرد قابل توجهی برخوردار است. امکان خرید نایلون حبابدار دو لایه برای مصارف بسته بندی اسباب و لوازم خانه هنگام اسباب کشی فراهم می باشد. بدیهی است با انتخاب پلاستیک مناسب می توان سلامت اجناس را برای مدت زمان طولانی حفظ نمود.  در همین راستا تولید کنندگان توانسته اند موفق به تولید نایلون حبابدار سه بعدی گردند. در نتیجه صاحبان کسب و کار می توانند با در نظر گرفتن نوع فعالیتی که دارند، اقدام به خرید نایلون حبابدار مناسب نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و نحوۀ سفارش نایلون حبابدار می توانید با دفتر فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

  باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()