نایلون حبابدار از رایج ترین پلاستیک های صنعتی است که جهت مصارف بسته بندی و نگهداری اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. پلاستیک از مواد پلی اتیلن ساخته می شود که قابلیت ارتجاعی دارد و در فرآیند نایلون های صنعتی مختلف، متفاوت تعیین می گردد. فروش نایلون حبابدار  را در لیست نایلون های صنعتی می توان ملاحظه نمود چون دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. رول نایلون حبابدار متشکل از یک لایۀ حبابی همچون بالشتک می باشد که قابلیت ضربه گیر بودن برای این نوع پلاستیک بوجود می آورد. شرکت باران پلاست با استفاده از مواد اولیۀ درجه یک و همچنین دستگاه های پیشرفته و بهره وری از فناوری روز دنیا توانسته اند موفق به تولید انواع نایلون حبابدار دو لایه گردند.

ویژگی بارز نایلون حبابدار دو لایه

قطعاً نایلون حباب دار را از نزدیک مشاهده نموده اید که جهت بسته بندی بسیاری از اقلام استفاده می نمایند. این نوع پلاستیک، از استحکام بالایی برخوردار است و به عنوان یک لایۀ محافظ و ضربه گیر برای بسته بندی اشیاء و لوازم شکستنی، روشنایی و دیجیتالی استفاده می گردد. تولید و فروش نایلون حبابدار به شکل رولی و کیسه ای در ابعاد و ضخامت متفاوت انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با ابعاد و نوع اقلام، می توان مناسب ترین نوع پلاستیک حباب دار را انتخاب نمائید.  

امروزه جهت امور اسباب کشی می توان از خاصیت نایلون حبابدار استفاده نمود. چرا که این نوع پلاستیک دارای یک لایه ضربه گیر است که امکان ورود ضربات شدید به محصولات بسته بندی را می گیرد. بدین ترتیب با انتخاب پلاستیک مناسب،می توان مانع از ورود خسارت به کالاها شد. ضمن آنکه بسته بندی ایمن تجهیزات را به ارمغان می آورد. جهت خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان تر از بازار می توانید با کادر فروش شرکت باران پلاست تماس بگیرید.

  باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 359
نمایش همه
علاقه مندی ها ()