نایلون عریض از رایج ترین پلاستیک هایی است که کاربرد آن در صنایع مختلف به وفور مشاهده می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی پلاستیک عریض بپردازیم چون دارای مصارف گسترده ای می باشد و از پوشش دهی بالایی برخوردار است. نایلون عریض دارای انواع مختلفی است که از لحاظ رنگ، میزان ضخامت، نوع مواد اولیه و کیفیت نسبت به یکدیگر تفاوت قابل توجهی دارند. به عبارتی خرید نایلون عریض بیشتر برای مصارف عمده و ساده جهت پوشش دهی سطوح مختلف می باشد که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتری بدان می پردازیم. شرکت دریا پلاستیک متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند موفق به تولید محصولات با کیفیت همچون نایلون شیرینگ، پلاستیک حبابدار، نایلون عریض و فیلم استرچ گردند.

خرید نایلون عریض مقاوم

از موارد کاربرد نایلون عریض می توان در صنعت پرورش گل و گیاه و راه اندازی محیط های گلخانه ای اشاره نمود. دارای مقاومت بالایی در برابر اشعۀ UV می باشد. این نوع پلاستیک جهت پوشش دهی سقف محیط های گلخانه ای و برای امور کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب امکان حفظ دمای داخل محیط گلخانه را برای رشد گیاهان دارد و به نوعی مانع از ورود هوای نامساعد بیرون به داخل می گردد و در نتیجه گیاهان با شرایط مساعدی می توانند به رشد خود ادامه داده و محصولات با کیفیت تر تولید می شوند.

فروش نایلون عریض در ابعاد آماده بین 10 الی 80 سانتی متر و ضخامت بین 30 الی 300 میکرون صورت می پذیرد. بدین ترتیب صنایع مختلف می توانند متناسب با نوع مصارفی که دارند، پلاستیک عریض را با ضخامت مناسب خریداری نمایند که صرفۀ اقتصادی نیز برای آنها داشته باشد . هم اکنون تولید کنندگان ، کارخانجات ، کشاورزان و سایر  صاحبان مشاغل مختلف جهت  خرید نایلون حبابدار و نایلون عریض ارزان و با کیفیت می توانند بدون واسطه از طریق شرکت دریا پلاستیک خریداری نمایند.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 245
نمایش همه
علاقه مندی ها ()