نایلون شیرینگ از دیگر محصولاتی است که دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد و به همین دلیل مصارف خاص خود را در صنایع مختلف دارد. لازم به ذکر است که نایلون شیرینگ به نحوی تولید می شود که تحت دمای محدودۀ 108 الی 122 درجه سانتی گراد، تغییر شکل داده و  نایلون شیرینگ امکان بسته بندی وکیوم مانند کالاها را فراهم می آورد.

خرید نایلون شیرینگ با قابلیت چاپ پذیری

از این رو جهت استفاده از نایلون شیرینگ بایستی از دستگاه های مخصوص بهره گرفت. صاحبان مشاغل مختلف به سهولت می توانند با خرید نایلون شیرینگ و دستگاه شیرینگ، از مزایای ان نوع دستگاه بهره مند گردند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ پلاستیک های صنعتی، موفق به فروش رول نایلون شیرینگ با ضخامت ضخیم و باریک می باشند.

با توجه به اینکه پلاستیک شیرینگ دارای خاصیت شکل پذیری است. از دیگر ویژگی های این نوع پلاستیک می توان به شفاف بودن آن اشاره نمود. به نحوی که به سهولت می توان شمایل محصول بسته بندی شده را مشاهده کرد. این نوع پلاستیک در لایه های مختلف تولید می شود و بدین ترتیب جهت بسته بندی کالاها در ابعاد متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شود. نایلون های شیرینگ نیز از مواد پلی اتیلن ساخته می شوند و همانطور که گفت شد : نسبت به دما بسیار حساس بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند.

قیمت  خرید نایلون استرچ و نایلون شیرینگ ب1ه جنس و میزان ضخامت لایۀ تشکیل دهندۀ آن بستگی دارد. از دیکر ویژگی های این نوع نایلون صنعتی می توان به خاصیت رنگ پذیری آن اشاره کرد که امکان چاپ پذیری مشخصات فنی محصولات را بر روی بسته بندی میسر می سازد. در صورت تمایل به خرید مقدار زیادی رول نایلون شیرینگ با قیمت ارزان تر از بازار می توانید به وسیلۀ دریا پلاستیک با آسودگی خاطر تأمین نمائید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()