امروزه بسته بندی حرف اول را در نگهداری و فروش محصولات در صنایع مختلف می زند. از این رو شاهد رشد و توسعۀ صنعت پلاستیک در سراسر کشور هستیم و تولید نایلون استرچ توانسته بخش اعظمی از مشکلات مرتبط به امور بسته بندی را مرتفع نماید. بنابراین صرفه نظر از جنس محصولات، از مزایای نایلون جهت نگهداری کالاها استفاده می شود. با این تفاسیر صاحبان مشاغل متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، اقدام به خرید نایلون استرچ برای بسته بندی و نگهداری آنها می نمایند. دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح در حوزۀ پلاستیک های صنعتی، توانسته اند موفق به تولید و فروش رول نایلون استرچ به صورت چند لایه ای گردند.

خرید نایلون استرچ با مواد اولیۀ مرغوب

از مشخصه های اصلی پلاستیک استرچ می توان به قابلیت کشسانی بودن آن بین 300 الی 600 درصد اشاره نمود. بدین ترتیب گزینۀ مناسبی برای بسته بندی اقلام و محصولات چوبی و همچنین نساجی می باشد. البته امکان استفاده از نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت متفاوت جهت هر گونه بسته بندی کالا، فراهم می باشد. ضمن آنکه با استفاده از دستگاه های مخصوص به صورت دستی و مکانیزه می توان در مدت زمان کوتاهی حجم قابل توجهی از محصولات را بسته بندی نمود.

همچنین به کارگیری نایلون استرچ پالت بند، شرایط را برای بسته بندی محصولات همراه با پالت فراهم می آورد و قطعاً سرعت فرآیند تولید، بسته بندی و حمل و نقل کالاها به انبار و عرضه توسط وسایل نقلیۀ باری افزایش پیدا می کند. بدون شک متناسب با موقعیت های مختلف می توانید از مزایای پلاستیک استرچ که حالت کشسانی دارد، استفاده نموده و از شکستگی کالاها در برابر ضربات حین حمل و نقل جلوگیری نماید. در صورت نیاز به تأمین حجم زیادی از پلاستیک صنعتی، جهت خرید نایلون عریض و نایلون استرچ ارزان می توانید بدون واسطه از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

   دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()