نایلون حباب دار از جمله پلاستیک هایی است که برای عموم افراد حالت نوستالژی دارد، علاوه بر آنکه کاربرد گسترده ای در صنعت بسته بندی خواهد داشت. چرا که اکثر افراد در دوران کودکی از حباب های هوای نایلون حبابدار را می توانستند با دستان خود بترکانند و بدین وسیله صدای خوشایندی بوجود آورند. این در حالی است که کاربرد اصلی تعریف شده برای پلاستیک، در امور بسته بندی می باشد. بدین ترتیب جهت خرید نایلون حبابدار می توانید از مراکز تولیدی و یا عرضۀ پلاستیک های صنعتی، خرید خود را انجام دهید. دریا پلاستیک سال های متوالی است که توانسته به عنوان تولید کننده و عرضه کنندۀ نایلون صنعتی در ایران به مشتریان خود معرفی نماید.

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه

بنابراین صاحبان صنایع در مشاغل مختلف، می توانند جهت بسته بندی محصولات مختلف از ویژگی های پلاستیک حبابدار استفاده نمایند. مصارف عمدۀ نایلون حبابدار را می توان بر اساس نوع کاربرد و نحوۀ تولید در دسته بندی های متفاوت منجمله پلاستیک اجاق گاز، کاور نایلون حبابدار، کاور بسته بندی لوازم و قطعات کامپیوتری، نایلون حبابدار کشاوزی، نایلون حبابدار ضربه گیر، نایلون حبابدار سه لایه، نایلون حبابدار سه بعدی و ... در سطح بازار مشاهده نمود.

اگر در پی خرید نایلون استرچ و نایلون حبابدار مناسب برای بسته بندی اقلام و محصولات خود می باشید، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم و اساسی برای شما ضرورت دارد. در این صورت شما متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین نوع پلاستیک را برای بسته بندی و نگهداری کالاها انتخاب نمائید. به عنوان مثال برای پوشاندن ظروف مواد غذایی، استفاده از نایلون استرچ گزینۀ مناسبی است چون دارای حالت کشسانی است. این در حالی است که جهت بسته بندی محصولات چوب، ظروف شکستنی، شیشه آلات، محصولات روشنایی و غیره می توان از مزایای نایلون حبابدار استفاده نمود. جهت استعلام قیمت نایلون حبابدار می توانید با کارشناسان فروش دریا پلاستیک تماس گرفته و مشورت نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 352
نمایش همه
علاقه مندی ها ()