خرید نایلون حبابدار از سوی مشاغل و کسب و کارهای متفاوت صورت می پذیرد چون این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. نایلون حبابدار به دلیل داشتن یک لایۀ از حباب های هوا در سایزهای متفاوت، از ورود ضربات شدید به اقلام جلوگیری می کند. هم اکنون اکثر کارخانجات برای بسته بندی برخی از محصولاتی که ساختار شکستنی دارند، اقدام به خرید نایلون حبابدار  می نمایند، تا بدین وسیله بتوانند از آسیب دیدگی کالاها جلوگیری نمایند. شرکت باران پلاست در صنعت تولید پلاستیک های صنعتی سرمایه گذاری نموده است. توانسته اند در لیست محصولات تولیدی خود، موفق به تولید نایلون حبابدار گردند.

خرید نایلون حبابدار دو لایه و چند لایه

از آنجایی که برخی از اقلام به دلیل ماهیت و ساختار شکنندگی که از آن برخوردار هستند، خرید نایلون حبابدار و استفاده از آن برای بسته بندی این دسته از محصولات، توانسته به میزان قابل توجهی از ورود خسارت های سنگین در حمل و نقل و نگهداری آنها جلوگیری نماید. از سایر ویژگی های شاخص نایلون حبابدار می توان به شفاف بودن، تنوع سایز و ضخامت آن اشاره نمود.

نوع پلاستیکی که برای بسته بندی کالاهای مختلف در نظر گرفته می شود، نقش بسزایی بر روی کاهش هزینه های خسارت وارده به محصولات خواهد داشت. استقبال از خرید نایلون حبابدار دو لایه بیشتر در بازار مشاهده می شود که البته ارتباط مستقیم با نوع محصولاتی که افراد قصد بسته بندی آن را دارند، خواهد داشت.

نایلون حبابدار فوم دار، نایلون حبابدار استاندارد، نایلون حبابدار چسب دار، نایلون حبابدار سه بعدی، نایلون حبابدار آنتی استاتیک، نایلون حبابدار ضربه گیر قابل بازیافت، نایلون حبابدار سه لایه و ... برخی از دسته بندی های متفاوت  انواع نایلون حبابدار  به شمار می روند. با این تفاسیر، از طریق شرکت باران پلاست به سهولت می توانید اقدام به خرید نایلون حبابدار با قیمت ارزان نمائید.

  باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()