نایلون حبابدار به عنوان یکی از کاربردی ترین پلاستیک هایی است که در صنایع متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع پلاستیک به دلیل ویژگی های ظاهری که از آن برخوردار است، به عنوان نایلون بسته بندی به کار گرفته می شوند. نایلون حبابدار با استفاده از دستگاه های مخصوص ساخته می شوند که دارای یک لایۀ صاف و حبابدار است که متشکل از حباب های هوا می باشد. بدین ترتیب کارخانجات متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارند، بدون واسطه می توانند از طریق شرکت باران پلاست اقدام به خرید نایلون حبابدار نمایند.

خرید نایلون حبابدار دو لایه و مزایای آن

همانطور که می دانید، بسیاری از محصولات به دلیل ساختاری که از آن برخوردار هستند، ممکن است حین جا به جایی دچار آسیب دیدگی شوند و به همین دلیل نوع پلاستیکی که جهت بسته بندی آنها استفاده می گردد حائز اهمیت می باشد. در همین راستا شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک تلاش نموده اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، شرایط را برای خرید نایلون حبابدار فراهم آورند.

از ویژگی و شاخصه های بارز نایلون حبابدار می توان به شفافیت، دوام بالا، خاصیت ضربه گیر بودن و تنوع مدل اشاره نمود. در واقع امکان  خرید نایلون حبابدار  در سایزهای متفاوت متوسط، ریز و بزرگ فراهم می باشد. هدف از طراحی و تولید سایزهای متفاوت پلاستیک حبابدار، حفظ خاصیت و قابلیت ضربه گیر بودن این نوع پلاستیک می باشد.

به عنوان مثال جهت بسته بندی محصولات در ابعاد بزرگ، می توان از مزایای نایلون حبابدار با سایز بزرگ استفاده نمود. در این صورت صاحبان مشاغل بدون دغدغه می توانند با انتخاب و خرید نایلون حبابدار در سایزهای متفاوت، مانع از بروز صدمات جدی به محصولات مختلف گردند. شرکت باران پلاست در طول سال ها فعالیت متوالی توانسته اند موفق به تولید و فروش نایلون حبابدار دو لایه گردند.

  باران پلاست

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 337
نمایش همه
علاقه مندی ها ()