نایلون عریض از جمله پلاستیک هایی است که در ابعاد بزرگ تولید می شوند چون کاربرد قابل توجه آن را می توان در صنعت کشاورزی، ساخت و ساز و بسته بندی به وفور ملاحظه نمائید که در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به آنها می پردازیم. از مهمترین ویژگی های نایلون می توان به ضخامت بالای آن و عدم نفوذپذیری رطوبت و گرد و غبار بر روی محصولات اشاره نمود. همانطور که می دانید کارخانجات جهت نگهداری از کالاهایی که تولید می کنند، اقدام به بسته بندی آنها نمایند. گسترش فروش نایلون عریض به دلیل ویژگی های خاص و کاربردی آن در امور حفاظت و نگهداری آنها می باشد. شرکت دریا پلاستیک به منظور پاسخگویی به سفارشات صاحبان کسب و کار در زمینۀ تأمین لفاف های بسته بندی، اقدام به تولید نایلون عریض در ابعاد و ضخامت متفاوت نموده اند.

مصارف و مزایای نایلون عریض

جهت احداث گلخانه، خرید نایلون عریض گزینۀ مناسبی به شمار می رود. در واقع این نوع پلاستیک به دلیل داشتن عرض زیاد، برای مصرف کنندگان صرفۀ اقتصادی دارد. لازم به ذکر است که نایلون عریض را می توانند در رنگبندی متفاوت تولید نمایند که البته فروش نایلون عریض شفاف بیشتر مورد استقبال قرار گرفته می شود.

پلاستیک های عریض به دلیل دوام و کیفیت بالایی که در برابر شرایط محیطی همچون تابش مستقیم نور خورشید دارند، بیشتر مصارف آن در امور ساختمان سازی و کشاورزی مشاهده می شود. در شرایط آب و هوایی نامناسب، از مزایای نایلون عریض برای پوشاندن مصالح ساختمانی در معرض بارش باران و برف استفاده می گردد. ضمن آنکه با خرید نایلون عریض، می توان محوطه ای را محسور نمود و به نحوی از خارج شدن هوای گرم محیط جلوگیری کرد. به عبارتی پلاستیک عریض به عنوان عایق حرارت و ضد آب مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت سفارش آنلاین  خرید نایلون استرچ و نایلون عریض در ابعاد آماده و یا سفارشی می توانید با دفتر مرکزی شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 252
نمایش همه
علاقه مندی ها ()