صنعت تولید پلاستیک های بسته بندی توسعه یافته است و در لیست آنها می توان تولید و فروش نایلون شیرینگ را ملاحظه نمود. صنعت بسته بندی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است چون با پیشرفت فناوری توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، موفق به تولید نایلون شیرینگ شوند که دارای ویژگی های خاصی نسبت به پلاستیک های رایج در این صنعت می باشد. استقبال گسترده از تولید و عرضۀ  نایلون شیرینگ ، نحوۀ به کارگیری آن می باشد که در ادامۀ مقالۀ این هفته بیشتر بدان می پردازیم. شرکت دریا پلاستیک توانسته با هدف توسعۀ فعالیت مجموعۀ خود، محصولات جدید و با کیفیتی را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

نایلون شیرینگ و مهمترین ویژگی آن

از ویژگی های مهم نایلون شیرینگ، می توان به قابلیت شکل پذیری آن اشاره نمود که در برابر حرارت بالا تغییر شکل می دهد. صنعت بسته بندی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و تولید کنندگان با بهره گیری از فناوری روز دنیا، توانسته اند موفق به تولید پلاستیک شیرینگ شوند. تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب و روش های جدید، محصولات با کیفیت تر و متفاوت از پلاستیک های عریض تولید و در دسترس صاحبان صنایع قرار دهند. خرید نایلون عریض را از طریق سایت انجام دهید.

از مزایای کاربرد نایلون شیرینگ می توان به بسته بندی چندتایی اقلام اشاره نمود و بدین ترتیب توانسته اند پروسۀ حمل و نقل محصولات را تسریع ببخشند. پلاستیک شیرینگ تحت حرارت بالای 60 درجه سانتی گراد تغییر شکل داده و امکان بسته بندی وکیوم مانند کالاها را فراهم می آورد. با استفاده از دستگاه شیرینگ حرارتی دستی و یا مکانیزه مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

از دیگر مشخصه های اصلی نایلون های شیرینگ می توان به قابلیت رنگ پذیری آن اشاره نمود که امکان چاپ مشخصات فنی بر روی این پلاستیک فراهم می باشد. کاربرد گستردۀ نایلون شیرینگ را می توانید در بسته بندی انواع بطری نوشیدنی و لوازم آرایشی و بهداشتی مشاهده نمائید.  

   دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()