نایلون حبابدار از رایج تری و پرفروش ترین انواع پلاستیک موجود در بازار محسوب می گردد که از نظر شکل ظاهری دارای ویژگی های خاصی است. در واقع از نایلون حبابدار برای بسته بندی اقلام مختلف بهره گرفته می شود. به عبارتی متناسب با نیازی که در امور بسته بندی اقلام و لوازم خانگی جهت اسباب کشی دارید، می توانید اقدام به خرید نایلون حبابدار نمائید. از ویژگی های ظاهری این نوع پلاستیک می توان به داشتن حباب بر روی یک طرف آن اشاره نمود که باعث گردیده نامگذاری آن بر این اساس صورت بپذیرد. دریا پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان نایلون های بسته بندی، توانسته اند موفق به تولید انواع  نایلون حبابدار به صورت رولی گردند.

خرید نایلون حبابدار ارزان و با کیفیت

هم اکنون صاحبان صنایع مختلف می توانند متناسب با ابعاد و نوع اقلام، از مزایای نایلون حبابدار سایز کوچک و یا بزرگ بهره گیرند. اکثر افراد از مزایای نایلون حبابدار به عنوان ضربه گیر و محافظ استفاده می کنند تا بدین ترتیب بتوانند از آسیب دیدگی و وارد شدن آسیب های جدی به محصولات مختلف جلوگیری نمایند.

بیشترین کاربرد نایلون حبابدار را می توانید در بسته بندی قطعات خودروسازی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، تجهیزات و لوازم روشنایی، لوازم دکوراتیو و ... مشاهده نمائید. البته همانطور که در پاراگراف ابتدایی بدان اشاره نمودیم، امروزه عموم افراد جهت امور اسباب کشی منزل نیز اقدام به خرید رول نایلون حبابدار متوسط می نمایند و بدین ترتیب بتوانند از خسارات حمل و نقل اسباب و اثاثیه جلوگیری نمایند.

در حال حاضر امکان خرید نایلون حباب داری در ابعاد آماده و معین فراهم می باشد که البته کارخانجات می توانند متناسب با حجم مصرفی و سایز محصولات متعددی که قصد بسته بندی آنها را دارند، با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس حاصل نموده و به صورت سفارشی، خرید نایلون استرچ و نایلون حبابدار دو لایه و ضخیم تر انجام دهید.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()