با توجه به آلودگی های محیطی که وجود دارد، نوع بسته بندی بر روی کیفیت حفظ و نگهداری اقلام مختلف تأثیر می گذارد. بدین ترتیب تولید کنندگان لفاف های بسته بندی توانسته اند موفق به تولید  نایلون استرچ گردند. به دلیل ویژگی های خاصی که نایلون استرچ دارد، مصارف عمدۀ آن را می توان در اکثر صنایع مشاهده نمود. ضمن آنکه خرید نایلون استرچ برای مصارف خانگی نیز رویت می گردد. دریا پلاستیک در لیست محصولات خود توانسته موفق به تولید رول نایلون استرچ گردند. در صورت نیاز به تهیۀ حجم قابل توجهی پلاستیک استرچ، بدون واسطه، خرید از مراکز تولید کنندۀ نایلون را به شما پیشنهاد می دهیم.

خرید نایلون استرچ با دوام

از ویژگی های مهم و شاخص نایلون استرچ می توان به شفافیت، حالت کشسانی و چسبندگی بالای آن اشاره نمود. در نتیجه گزینۀ مناسبی برای بسته بندی کالاها همراه با پالت می باشد. در واقع برخی از صنایع، جهت سرعت بخشیدن به فرآیند بسته بندی و حمل و نقل محصولات خود، از مزایای نایلون استرچ پالت بند بهره می گیرند.

جهت استفاده از نایلون استرچ، از دستگاه های مخصوص بهره گرفته می شود که به صورت دستی و یا مکانیزه می توان از آنها استفاده نمود. یکی از دلایل استقبال از خرید نایلون استرچ، خاصیت کشسانی بودن آن است که امکان بسته بندی اقلام در ابعاد متفاوت را فراهم می آورد ولی از معایب این نوع پلاستیک می توان به عدم ضربه گیر بودن آن اشاره کرد.

قیمت نایلون استرچ در سطح بازار بر اساس قیمت روز مواد اولیه و کیفیت تولید آن تعیین می گردد. بدین ترتیب ممکن است این نوع نایلون را با قیمت متفاوت در سطح بازار مشاهده نمائید. لازم به ذکر است که امکان خرید نایلون حبابدار و نایلون استرچ در ابعاد و ضخامت سفارشی از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک، برای شما فراهم می باشد.

  دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 390
نمایش همه
علاقه مندی ها ()