افراد زیادی خواستار  خرید نایلون حبابدار هستند چون این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های منحصر به فردی است. این نوع پلاستیک دارای یک لایۀ حبابدار است که همانند بالشتک عمل می کند و مانع از جذب ضربۀ شدید به محصولات بسته بندی شده می شود. مواد تشکیل دهندۀ نایلون حبابدار، مواد پلیمری پلی اتیلن است که دارای خاصیت ضد آب هستند و به همین دلیل در مصارف بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید نایلون حبابدار مرغوب و ضخیم

سال های متوالی است که شاهد خرید نایلون حبابدار در سطح بازار هستیم چون علاوه بر مصارفی که شرکت ها و کارخانجات دارند، افرادی که قصد اسباب کشی منزل دارند، از مزایای این نوع پلاستیک برای بسته بندی ایمن لوازم خانگی استفاده می نمایند. در صورت لزوم به خرید نایلون حبابدار می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید. در واقع توسط مراکز تولید کنندۀ پلاستیک، به سهولت می توانید در حجم زیادی نایلون حبابدار را با قیمت ارزان تر از بازار خریداری نمائید.

اگر در صدد برای خرید نایلون حبابدار دو لایه و سه بعدی می باشید، بایستی اطلاعات جامعی نسبت  به ویژگی های آنها داشته باشید. بدین ترتیب شما در مواقع لزوم، می توانید مناسب ترین آن را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که مهمترین ویژگی نایلون حبابدار سه بعدی، این است که بیشتر خاصیت ضربه گیری از کالاهای بزرگ را پوشش می دهد. بدین ترتیب هنگام خرید نایلون حبابدار بایستی سایز محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارید، در نظر بگیریم.

عمدتاً   خرید پلاستیک حبابدار در سایزهای متفاوت و به صورت رولی و یا کیسه ای صورت می پذیرد. در نتیجه اگر در پی خرید این نوع پلاستیک صنعتی هستید، می توانید با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، با قیمت ارزان از طریق شرکت باران پلاست خریداری نمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()