همانطور که می دانید کاربرد نایلون در صنعت و همچنین و مصارف خانگی لازم و ضروری است و به همین دلیل در اینجا به معرفی یکی از پرفروش ترین انواع پلاستیک در بازار می پردازیم. نایلون حبابدار از جمله مهمترین پلاستیک هایی است که از مزایای آن می توان برای امور نگهداری و بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمود. در ادامۀ پست سعی داریم تا شما با بیشتر با ویژگی های این نوع پلاستیک آشنا سازیم تا در صورت لزوم بتوانید راحت اقدام به خرید نایلون حبابدار نموده و به نوعی آن را نسبت به دیگر انواع پلاستیک در بازار تشخیص دهید. شرکت باران پلاست جزء یکی از تولیدکنندگان مطرح در حوزۀ پلاستیک، در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به تولید نایلون حبابدار به صورت رولی و ابعاد مختلف گردند.

خرید نایلون حباب دار ارزان و با دوام

لازم به ذکر است که جهت تولید پلاستیک حبابدار از مواد پلیمری بهره گرفته می شود. در واقع، دانه های گرانول بایستی توسط دستگاه های مخصوص در دمای بالا به حالت مایع درآمده و سپس به صورت یک لایۀ نازک شفاف تولید می نمایند. همانطور که از عنوان این نوع پلاستیک مشخص است، همواره تولید نایلون حبابدار دارای دو لایه بیشتر می باشد. لایۀ دوم به صورت حبابدار ساخته می شود که بتوان بین آنها هوا پر کرد.

بدین ترتیب با تأمین هوای اضافی بین آنها می توان حالت ضربه گیری را برای این نوع پلاستیک بوجود آورد. از این رو شاهد کاربرد گستردۀ نایلون حبابدار در صنایع مختلف، جهت امور نگهداری محصولات در برابر گرد و غبار، رطوبت و همچنین ورود ضربه های شدید به آنها می توان مشاهده نمود.

البته بایستی هنگام  خرید پلاستیک حبابدار  ، توجه ویژه نسبت به سایز حباب پلاستیک داشته باشید. چرا که قطعاً هر چه ابعاد یک کالا بزرگ تر باشد، بدیهی است که بایستی سایز حباب تشکیل دهندۀ پلاستک بزرگ تر در نظر گرفته می شود، تا همچنان قابلیت ضربه گیر بودن خود را حفظ کند.

  باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 276
نمایش همه
علاقه مندی ها ()