نایلون عریض از جمله پرکاربردترین پلاستیک هایی است که در امور صنعتی، خانگی و کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. متریال تشکیل دهندۀ این نوع پلاستیک از الیاف مصنوعی و طبیعی است که باعث افزایش دوام آن در برابر شرایط محیطی می گردد. اگر خواستار خرید نایلون عریض می باشید، متناسب با میزان مصرفی که دارید، می توانید سفارش خود را ثبت نمائید. مهمترین ویژگی که باعث افزایش فروش نایلون عریض در سطح بازار شده است، ماندگاری بالای این نوع پلاستیک در برابر شرایط محیطی می باشد. شرکت دریا پلاستیک از تولیدکنندگان مطرح در عرصۀ نایلون های صنعتی و کشاورزی به شمار می روند که توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نمایند.

خرید نایلون عریض ضخیم

علت استقبال از خرید نایلون عریض، مقاومت بالای آن نسبت به جذب رطوبت و آلودگی است و به همین دلیل جهت محافظ و بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. هم اکنون مصرف عمدۀ نایلون عریض را می توانید برای راه اندازی مراکز گلخانه ای که جهت پرورش گل و گیاه صورت می پذیرد، مشاهده نمائید. اگر در تلاش برای تأمین نایلون با کیفیت و ساده می باشید، به سهولت می توانید از مزایای نایلون عریض بهره مند گردید. فروش نایلون استرچ از رطیق دریا پلاستیک با بهترین کیفیت انجام می گیرد. 

فروش نایلون عریض به صورت رولی صورت می پذیرد که می توانید در صنایع مختلف، متناسب با حجم مصرفی که دارید، بهترین آن را تهیه نمائید. پلاستیک عریض با متراژ متفاوت و به صورت تک لایه و چند لایه ای تولید و عرضه می شود. بدین ترتیب با در نظر گرفتن حجم مصرفی، از مزایای این نوع پلاستیک برای حفاظت و نگهداری کالاهای مختلف در کارخانجات، محیط منزل و همچنین در امور کشاورزی خریداری نمائید. جهت پوشاندن مصالح ساختمانی در اجرای پروژه های عمرانی می توانید اقدام به خرید نایلون عریض نمائید که از طریق شرکت دریا پلاستیک، با قیمت ارزان تر از بازار سفارش دهید.

 

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()