نایلون شیرینگ از جمله پرکاربردترین انواع پلاستیک صنعتی است که مصارف اصلی آن را می توان در امور بسته بندی مشاهده نمود. این نوع پلاستیک از متریال با کیفیت ساخته می شوند که دارای ویژگی منحصر به فرد می باشند که در ادامۀ متن با جزئیات بیشتری به آنها می پردازیم. متریال اصلی پلاستیک شیرینگ از مواد پلی اتیلن کم چگالی است که قابلیت تشکیل یک زنجیرۀ قوی را دارند. بدین ترتیب جهت تهیۀ یک لایۀ نازک پلاستیک در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند. فروش  نایلون شیرینگ را می توان در لیست محصولات نایلون های صنعتی مجموعۀ دریا پلاستیک مشاهده نمود.

خرید نایلون شیرینگ و ویژگی های شاخص آن

در نتیجه کارخانجات، شرکت ها و مجموعه هایی که در حوزۀ تولید و بسته بندی اقلام مختلف فعالیت دارند، می توانند نسبت به خرید نایلون شیرینگ هر چه سریع تر اقدام نمایند. ویژگی بارز پلاستیک شیرینگ، این است که تحت دمای بالا، تغییر شکل داده و امکان بسته بندی وکیوم مانند محصولات را فراهم می آورد. اگر به دنبال خرید نایلون شیرینگ می باشید، به صورت رولی در اندازه های مختلف می توانید آن را تهیه نمائید.

در حال حاضر امکان خرید نایلون شیرینگ رنگی نیز علاوه بر رنگ شفاف برای خریداران فراهم می باشد. از مزایای نایلون شیرینگ می توان به قابلیت چاپ پذیری آن و تنوع ضخامت آن اشاره نمود. بنابراین متناسب با سایز محصولات و روش بسته بندی که انتخاب نموده اید، از ویژگی این نوع پلاستیک بهره مند گردید و به صورت چندتایی، بسته بندی چندین قلم جنس را در کنار یکدیگر انجام دهید.

از دیگر محاسن اصلی در به کارگیری نایلون شیرینگ در بسته بندی محصولات در صنایع مختلف، امکان حمل و نقل و فرآیند فروش را برای افراد تسهیل نموده اند. در واقع در مدت زمان کوتاهی می توان حجم زیادی کالا را نگهداری و جا به جا نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش   خرید نایلون استرچ  و نایلون شیرینگ ارزان می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 300
نمایش همه
علاقه مندی ها ()