نایلون عریض از پرفروش ترین پلاستیک هایی است که اکثر افراد برای مصارف معمولی خود، از آن بهره می گیرند. جهت تولید پلاستیک عریض نیز از مواد پلی اتیلن بهره گرفته می شود که از کیفیت بالا برخوردار می باشند که جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و رطوبت بر روی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی، خرید نایلون عریض علاوه بر مصارف صنعتی، مصارف خانگی نیز دارند. مجموعۀ دریا پلاستیک با استفاده از متریال درجه یک و بهره مندی از دستگاه های تمام اتوماتیک توانسته اند به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید پلاستیک فعالیت داشته باشند و بدین ترتیب بتوانند رول نایلون عریض را تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

خرید نایلون عریض ضخیم

از ویژگی مهم نایلون عریض می توان به عریض بودن آن اشاره نمود و قطعاً پوشش مناسبی را برای شما که قصد راه اندازی محیط گلخانه و یا پوشاندن روی اقلام زیادی را در فضای باز دارید، فراهم می آورد. در حال حاضر توسط مجموعه های تولید کننده می توانید رول نایلون عریض را به صورت تک لایه و یا چند لایه خریداری نمائید. تولید این نوع پلاستیک به صورت رنگی و یا شفاف صورت می گیرد و بدین ترتیب می توانید با ضخامت متفاوت از طریق مراکز معتبر، آنها را تهیه نمائید.

زیاد بودن تعداد لایه های تشکیل دهندۀ پلاستیک عریض، باعث می گردد مقاوت بالایی در برابر پارگی داشته باشد. بدون شک شما با آسودگی خاطر می توانید متناسب با مصارف مختلفی که برای حفظ و نگهداری اقلام مختلف در نظر گرفته اید، از مزایای نایلون عریض ضخیم بهره مند گردید. بدون شک قیمت نایلون عریض بر پایۀ عواملی منجمله ابعاد، میزان ضخامت و کیفیت جنس مواد تشکیل دهندۀ آن ها تعیین می گردد. جهت  خرید نایلون شیرینگ و نایلون عریض می توانید با واحد فروش شرکت دریا پلاستیک تماس بگیرید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()