استرچ پالت بند از جمله پلاستیک هایی است که کاربرد صنعتی دارد و به همین دلیل موضوع مقالۀ این ماه را بدان اختصاص داده ایم. اگر در پی خرید استرچ پالت بند هستید، بایستی اطلاعات جامعی در خصوص نوع کاربری آن داشته باشید. این نوع پلاستیک را با استفاده از مواد پلی اتیلن تولید نموده اند که دارای قدرت کشسانی و ارتجاعی بالایی باشد. تولید رول استرچ پالت بند در ابعاد و ضخامت متفاوت صورت می گیرد. بدین ترتیب مجموعه های صنعتی که قصد خرید استرچ پالت بند را دارند، بایستی به صورت آماده و یا سفارشی از طریق مراکز عرضه کننده و یا تولید کننده ای همچون شرکت باران پلاست با کیفیت مرغوب خریداری نمایند.

خرید عمده استرچ پالت بندی درجه یک

مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ فیلم استرچ پالت بند، از پلی اتیلن می باشد که یک مادۀ پلیمری بوده و از واحدهای منفرد اتیلن ساخته شده اند که دارای ترکیبات نفت خام و گازهای طبیعی می باشند. طی فرآیند سنتز، مواد اتیلن به صورت زنجیره ای آرایش یافته و در نهایت  مولکول های بزرگ پلیمری را تشکیل داده و یک لایۀ نازک فیلم استرچ را می توان تولید نمود.

اگر فیلم استرچ را از نزدیک مشاهده نموده باشید، قطعاً به خاصیت کشسانی بودن آن پی خواهید برد و به همین دلیل دارای انعطاف پذیری بالایی است. بدین ترتیب بسته بندی اقلام با این نوع پلاستیک، فضای کمتری را به خود اختصاص می دهد. در همین راستا با عنوان پلاستیک استرچ پالت بند در بازار شناخته می شود و گزینۀ مناسبی برای بسته بندی اقلام همراه با پالت های چوبی و پلاستیکی می باشد. بدین ترتیب به کارگیری و خرید پلاستیک حبابدار می تواند پروسۀ بسته بندی و حمل و نقل محصولات را در کارخانجات تسریع نماید. در حال حاضر جهت تأمین رول استرچ پالت بند درجه یک با قیمت ارزان، می توانید با واحد فروش مرکز تولیدی باران پلاست تماس گرفته و خرید خود را نهایی نمائید.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 289
نمایش همه
علاقه مندی ها ()