قیمت نایلون حبابدار به عوامل متعددی وابسته می باشد و به همین دلیل این مقاله را به این موضوع اختصاص داده ایم. بیش از نیم قرن است که شاهد کاربرد نایلون حبابدار در صنعت و مصارف گوناگون می باشیم چون این نوع پلاستیک دارای ویژگی های منحصر به فردی است که باعث گسترش کاربری آن شده است. اگر به دنبال خرید پلاستیک حبابدار هستید، توصیه می کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید تا بیشتر با ویژگی های این نوع پلاستیک آشنا شوید. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت نایلون حبابدار  می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس گرفته و استعلام نمائید.

قیمت نایلون حبابدار دو لایه در بازار تهران

از ویژگی های شاخص نایلون حبابدار می توان به کیفیت بالای آن و همچنین شکل ظاهری حباب گونه آن اشاره نمود. به همین دلیل، این نوع پلاستیک با این عنوان شناخته می شود و به نوعی خاصیت ضربه گیری دارد. بیشترین کاربرد نایلون حبابدار در امور بسته بندی و نگهداری کالاها می باشد. ابعاد رول و تعداد لایه های تشکیل دهندۀ آن بر روی قیمت نایلون حبابدار تأثیرگذار می باشد.

بدون شک قیمت  خرید پلاستیک حبابدار دو لایه ارزان تر از قیمت نایلون حبابدار 5 لایه و بیشتر می باشد. به طور کلی متناسب با کالاهای مختلف که در صنایع تولید می شوند، از مزایای پلاستیک حبابدار برای حفظ و نگهداری اقلام بهره گرفته می شود. بدین ترتیب صاحبان صنایع به منظور بسته بندی و حمل و نقل آسان کالاها از مزایای نایلون حبابدار بهره می گیرند. البته شاهد کاربرد نایلون حبابدار در امور اسباب کشی منزل می باشیم.

عامل دیگری که بر روی قیمت نایلون حبابدار مؤثر می باشد، می توان به نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن و همچنین سایز حباب ها اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با حجم مصرفی، به سهولت می توانید از طریق شرکت باران پلاست با قیمت ارزان تر از بازار نیاز خود را تأمین نمائید.

    باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()