نایلون استرچ از کاربردی ترین پلاستیک های صنعتی به شمار می رود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که در دیگر انواع نایلون نمی توان آن را مشاهده نمود . فروش   نایلون استرچ به صورت رولی متقاضیان زیادی دارد و جهت استفاده از آن بایستی از دستگاه های مخصوص بهره گرفته شود. این نوع نایلون با عنوان فیلم استرچ و استرچ پالت بند نیز شناخته می شود و به منظور بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دریا پلاستیک از تولید کنندگان بزرگ در عرصۀ پلاستیک به شمار می روند که توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی دنیا، محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند.

خرید نایلون استرچ با دوام

نایلون استرچ دارای ویژگی هایی همچون سطحی صاف، حالت شفاف، قدرت کشسانی و چسبندگی بالا می باشند. بدین ترتیب صاحبان صنایع، متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، جهت نگهداری از کالاهای مختلف می توانند از مزایای نایلون استرچ بهره مند گردند. به طور کلی با استفاده از پلاستیک استرچ و هر نوع نایلون دیگری می توان اقلام را در برابر گرد و غبار و رطوبت ایمن نگهداری نمود.

در ادامۀ پست تلاش می کنیم تا شما را با برخی از نکات مهم خرید نایلون صنعتی آشنا سازیم. میزان ضخامت و نوع آن موارد مهمی هستند که هنگام خرید پلاستیک بایستی در نظر بگیرید. مصرف نایلون استرچ در امور حمل و نقل، بسته بندی و حفظ خاصیت کالاها صورت می گیرد.

بدین ترتیب می توان با استفاده از نایلون استرچ کالاها را در برابر ضربه و آسیب دیدگی ایمن نگه داشت. در نتیجه با صرف حداقل هزینه می توان از بروز صدمات و خسارت های حمل و نقل کالاها جلوگیری نمود. جهت  خرید نایلون عریض و نایلون استرچ و دیگر پلاستیک های صنعتی می توانید با کادر فروش دریا پلاستیک تماس گرفته و پس از مشورت، ثبت سفارش خود را انجام دهید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 226
نمایش همه
علاقه مندی ها ()