نایلون عریض از رایج ترین و اولین پلاستیک هایی است که در جهان تولید شد و مورد استفاده قرار گرفت. همواره شاهد به کارگیری نایلون عریض در صنایع مختلف می باشیم چون دارای یک سری ویژگی های مشخص است. پلاستیک از جمله محصولاتی است که در امور بسته بندی و پوشش دهی سطوح های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. مهمترین ویژگی نایلون عریض، استحکام بالای آن در برابر پارگی می باشد، ضمن آنکه مقاومت بالایی نسبت به اشعۀ UV دارد و به همین دلیل شاهد کاربرد گستردۀ پلاستیک عریض در مصارف ساخت گلخانه ها و امور کشاورزی می باشیم. دریا پلاستیک از جمله مجموعه هایی است که در زمینۀ تولید نایلون صنعتی فعالیت دارند و توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ مرغوب، همواره محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار مصرف نمایند.

خرید نایلون عریض با دوام

همانطور که از ابتدای پست بدان اشاره نمودیم، این نوع پلاستیک به صورت ساده و با ضخامت تک لایه ای و یا چند لایه تولید می شود. بدین ترتیب جهت مصارف معمولی در صنایع مختلف، می توان اقدام به خرید نایلون عریض نمود و بدیهی است جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به کالاهای مختلف و محصولات کشاورزی می توان از مزایای آن بهره برد. پلاستیک عریض در ابعاد، ضخامت و رنگبندی متفاوت تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

بدین ترتیب صاحبان کسب و کار می توانند متناسب با نیازی که دارند، اقدام به  خرید نایلون استرچ و نایلون عریض نمایند.

توسط تولیدکنندگان مختلف، رول نایلون عریض با ضخامت و متراژ متفاوت تولید می شود. بدین ترتیب مصرف کنندگان می توانند متناسب با میزان مصرفی که دارند، اقدام به خرید این نوع پلاستیک ساده نمایند. در واقع این نوع پلاستیک، مصارف معمولی صاحبان صنایع مختلف را برآورده می کند. بدین ترتیب به واسطۀ دریا پلاستیک با قیمت ارزان نایلون عریض را به صورت آماده و یا سفارشی خریداری نمائید.

 دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 479
نمایش همه
علاقه مندی ها ()