نایلون استرچ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود چون محصول مناسبی برای امور بسته بندی به شمار می رود. در واقع یکی از دغدغه های بزرگی که اکثر مدیران کارخانجات با آن رو به رو هستند، تسریع زمان تولید، بسته بندی و حمل و نقل کالاهای تولید شده می باشد. بدین وسیله با انتخاب پلاستیک مناسب می توان به راحتی این مشکل را مرتفع نمود. چندین دهه است که شاهد تولید و فروش  نایلون استرچ در ایران می باشیم و به نوعی در تولید این صنعت در ایران خودکفا هستیم و نیاز به صرف هزینه های سنگین برای تأمین فیلم استرچ خارجی نمی باشیم. هم اکنون می توانید به طور مستقیم از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام به خرید نایلون استرچ با قیمت ارزان نمائید.  

سفارش نایلون استرچ با دوام و ارزان

به دلیل پرکاربرد بودن این نوع پلاستیک، در ادامۀ مقاله اشارۀ کلی به ویژگی های نایلون استرچ خواهیم داشت تا افرادی که از مزایای آن آگاه نیستند، اطلاعات بیشتر کسب نمایند. فیلم استرچ یا همان نایلون استرچ دارای خاصیت کشسانی فوق العاده قوی و کاملاً چسبنده می باشد. ضمن آنکه دارای حالت شفاف و سطحی صاف می باشد و بدین ترتیب گزینۀ مناسبی برای فرایند بسته بندی کلیه محصولات از جمله تجهیزات و لوازم دکوراسیون چوبی، محصولات نساجی، صنایع مواد غذایی، دارویی، حمل و نقل، قطعات با حساسیت بالا می باشد.

بدون شک با انتخاب پلاستیک مناسب، می توانید میزان فروش محصولات را چندین برابر نمائید. قطعاً در حفظ و نگهداری کالاها نیز مؤثر خواهد بود. به همین دلیل به کارخانجات توصیه می شود، در انتخاب و خرید نایلون مناسب، تمام جوانب منجمله مشخصات فنی محصولات را نظر بگیرید. در صورت نیاز به خرید نایلون عریض و نایلون استرچ، می توانید در صرفه جویی در هزینه ها به صورت مستقیم از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک، با قیمت ارزان و کیفیت بالا پلاستیک مورد نیاز خود را تهیه نمائید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 482
نمایش همه
علاقه مندی ها ()